Bioderma Photoderm napozó spray napallergiás bőrre SPF 30 - vélemény!


Nyakunkon a nyár, ilyenkor még inkább előtérbe kerül a fényvédelem és a naptejek különböző típusai. Én már tavaly is a Biodermára bíztam a feladatot és tudtam, hogy idén is e márka háza táján szeretnék nézelődni. Ha kíváncsiak vagytok az előző véleményre és tesztre, akkor azt ITT érhetitek el! Idén valami könnyedebbet, valami olyasmit kerestem, ami az arcomon is tökéletes lesz a mindennapi használat mellett. Természetesen az előző változatot is imádtam, de az egy enyhe fehéres réteget hagyott, ebből kifolyólag azt arcomon annyira nem szerettem használni.




Több vélemény és teszt után arra jutottam, hogy amit én keresek az nem más mint a Bioderma Photoderm LEB . Minden szempontomnak megfelelt a leírása alapján, ezért egy hónappal ezelőtt  a Notinon megrendeltem, de gyógyszertárakban is megtalálható. Azóta napi szinten használom arcon, vállon és a dekoltázsomon (többi felületre van másik változat). Az ára nagyjából 4500-5000 forint körül mozog és ezért az összegért 125 ml kapunk. Így nem is gondolkodtam, hogy most egy koreai terméket válasszak, mert ár-érték aranyában ez tökéletesnek tűnt.

Amit ígér:

Magas fényvédelemmel rendelkező spray a napallergiára hajlamos bőrre. 
Érzékeny napallergiára hajlamos bőrre. 
Arcra és testre. 
Felnőtteknek. 
Megakadályozza a napallergia kialakulását. 
Optimális védelmet nyújt a káros UVA/UVB sugarak ellen.
 Aktiválja a bőr természetes védekező képességét. 
Csökkenti a sejtkárosodás kialakulásának kockázatát és küzd a nap okozta idő előtti öregedés ellen (köszönhetően a biológiai Cellular Bioprotection ® komplexnek). 
Ultra-könnyű textúra. 
Nem hagy fehér foltot.

Minden hozzáfűzött reményemet beváltotta és mondhatom megtaláltam a számomra tökéletes fényvédőt, amit arcon és a testen is kellemes használni. Megfelelő védelmet nyújt. Az összetevő lista is szép, nem tartalmaz alkoholt vagy illatanyagot sem. A kiszerelés is tökéletes, néhány pumpálás elegendő az arcra valamint a nyakra. Pillanatok alatt eloszlatható a könnyed formula és bár fehéres réteget nem hagy, egy kellemes fényes felületet viszont igen (amit én szeretek). Extra pont, hogy vízálló, így egy kis izzadás, vagy minimális vízzel való érintkezés még nem mossa le az egészet. 

Nem okozott semmi problémát, a bőröm és a szemem környékén sem tapasztaltam semmi negatívumot. A sminkekkel is jól együttműködik. De érdemes várni 10-15 percet, hogy kellően felszívódjon, beivódjon. 





Azonnal a felvitel után elkenve még fehér 


De szépen eldolgozva már csak a fénye marad a terméknek, ami a kombinált vagy esetleg zsírosabb bőrű személynek már lehet hogy sok, de nekem kifejezetten tetszik ez a fény :)



Egyszóval megtaláltam az ideális fényvédőmet, ami arcon is jól működik az és az ára is baráti. Semmi negatív tapasztalatot nem tudok megosztani és ez azért elég ritka. Ajánlom mindenkinek, aki egy hasonló terméket keres, mint én :)

Ti milyen fényvédőt használtok?

-Rita

1 megjegyzés:

  1. én is ezt rendeltem meg végül, pedig nagyon nagy dilemma volt. remélem nekem is beválik majd :)

    VálaszTörlés