2018 nyári parfümök!


Jelenleg nagy parfüm vadászatban vagyok. Szeretnék egy új - mármint számomra - nyári illatot találni. Alapvetően jól ismerem azokat az illatjegyeket, amiket szeretek és amik jól is állnak. 

Felcsaptam az internetet és körbejártam a kedvence oldalaimat, hogy megtaláljam az igazit. 5 különböző, de mégis hasonló illatjegyekkel ellátott változatot találtam, amik közül egy-kettő talán hamarosan az enyém is lesz.

Szóval tartsatok velem, ha titeket is foglakoztat a nyári parfüm téma.

Ami fontos, hogy nem vagyok kifejezetten a friss, citrusos illatjegek nagy rajongója. Hasonló módon a virágos, túl púderes jegyek sem a kedvenceim. Viszont nagyon szeretem a picit édesebb, melegebb jegyeket, amik között megbújik valami kis csavar. Kedvenc jegyeim, amiket általában tetszenek az a jázmin, szantálfa, vanília, tonkabab, kókusz, frangipani, pézsma... és még sorolhatnám :) A legtöbb gyümölcsös jegyet és összetevőt is szeretem általában!

De akkor lássuk is a listát, hogy melyek azok, amik ezeknek a kritériumoknak megfeleltek és az én ízlésembe beleillenek.

Dolce & Gabbana Dolce Garden EDP




(képek forrása: https://www.fragrantica.com)

Egy édes, kókuszos illat, amiben megbújnak a kedvenceim. Gyümölcsös, virágos gourmand illatcsaládba tartozik.

Fejjegyek: mandarin, magnólia, neroli 

Szívjegyek: ylang-ylang, kókusz, frangipáni 

Alapjegyek: szantálfa, vanília abszolút, mandulatej

Teljesen az én illatomnak tűnik. Az üvege is kifejezetten tetszik, vidám, fiatalos és friss. Eddig még nem volt Dolce & Gabbana illatom, így nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet. Fragrantica oldalán tudtok róla bővebben olvasni.

---

Gucci Bloom Acqua di Fiori Gucci for women




A virágos családba sorolható illat, de ennek ellenér több olyan jegy is megbújik benne, amiket imádok. A jázmin, lonc és a pézsmás, szantálfás alapjegyek nagyon vonzóak számomra. 
Utána olvasgattam és a vásárlók által írt leírások - akár a krémmánián is - elképesztően tetszettek. Imádom, amikor egy-egy illat egy egész történetet felidéz valakiben, vagy akár bennem. Nekem az üvege is nagyon tetszik, van benne valami régies hatás.

Fejjegyek: galbanum levél, cassis

Szívjegyek: tubarózsa, jázmin, lonc 

Alapjegyek: pézsma, szantálfa

Sajnos az ára elég magas (50 ml - 26000 forint körül), így majd élőben megnézem valamelyik drogériában, és ha tényleg annyira elképesztő, mint ahogy tűnik, akkor lehet ő lesz a befutó.

---

Eternity Aqua for Women Calvin Klein for women




Egy virágos, vizes illatcsalád.

Fejjegyek: uborka, alma, babarózsa, sárgabarack

Szívjegyek: jázmin, gardénia, magnólia, tiare virág

Alapjegyek: fás jegyek, cédrus, pézsma

Mint az elején is írtam, vannak olyan jegyek, amiket nagyon szeretek és ebben több olyan is van, ami alapján befutónak tűnhet ez a 2012-es illat kreálmány. Nagyon frissítőnek, könnyednek tűnik és végre nincs teli a fanyar citrusos jegyekkel. Utána olvasgattam és a legtöbben ugyan azon a véleményen voltak, hogy egy nem tolakodó, hétköznapi, tiszta, egyszerű illat, ami nyárra ideális. Maga az üveg is ezt a hatást kelti bennem. Ennek az ára jelenleg nagyon kedvező a Notino oldalán.

---


Ciprus, virágos illatcsaládba tartozik. 

Illatösszetevők: citrom, cédrus, p.bors, jázmin, vetiver, pacsuli, ámbra, pézsma

Nah igen, ez már számomra lehet nagyon éles, intenzív illat lesz. De olyan sok jó véleményt olvastam róla, hogy muszáj lesz magamnak is megnéznem. Kecsegtetőnek tűnik benne a jázmin, ámbra és pézsma, amik a legtöbb parfümöm alapját képezi. Kifejezetten nyári, friss, citrusos, fás illat. 

Az ára ennek is igen boros, így előtte mindenképp megnézem drogériában, hogy milyen is a bőrömön.

---



Annyira örülök, hogy már számunkra is elérthetőek a BBW termékek a Notino oldalán. Annyi klassz illat van a kínálatukban, hogy választani sem lehet. Ennek a testpermetnek is a Fragrantica oldalán jártam utána és nagyon tetszettek az illatjegyei.

Virágos, fás pézsmás illatcsalád, ami az én egyik kedvencem. Nagyon kíváncsi vagyok erre az illatra. Már be is került a kosaramba, mert az ára szuper baráti (3460 forint 236 ml). 

Fejjegyek: kókusz, mandarin, körte, kiwi virág

Szívjegyek: jázmin, frangipani, vízililiom

Alapjegyek: vanília, pézsma, ámbra és ausztrál szantálfa

---

Szóval ez az az 5 parfüm, ami felkeltette az érdeklődésemet. Kifejezetten nyári, nyárias illatokat kutattam és úgy érzem sikerült megtalálnom azokat, amik nekem nagyon tetszhetnek. Kíváncsi vagyok, hogy melyik lesz a befutó és melyik hogyan teljesít.

Remélem tudtam nektek is adni egy picike támpontot, hogy merre induljatok, ha ti is épp nyári parfüm keresésben vagytok. Legjobban a D&G Dolce Garden illatát várom, mert annyira pompás volt a leírás, hogy nagyon szeretném, ha tetszene.


Nektek van kedvenc nyári illatotok?

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése