Mark glow on ragyogást fokozó sminkalap - vélemény!


A nyári Avon újdonságok között szerepelt egy ragyogást fokozó sminkalap elnevezésű termék, amit én rögtön egy folyékony highlighternek könyveltem el, hiszen gyakorlatilag az is.

Leírása alapján a termék alkalmas alapozó alá az egész arcra, így egy ragyogó bőrt képez, valamint alkalmas alapozó fölé is, hogy kiemeljük arcunk magasabb pontjait. Az én arcom már önmagában is kellően ragyogó (ha értitek mire célzok), így alapozó alá nem is szerettem volna használni, inkább a highilighter funkcióit szerettem volna kipróbálni. 

A termék a szokásos Mark színvonalat és dizájnt hozza, fekete-fehér, letisztult, egyszerű. A 30 ml tubusos kiszerelést akciósan 1599 forintért vásárolhatjuk meg. Teljes áron pedig 2299 forint.

Maga a termék egy vizes jellegű, könnyen eldolgozható "valami", mert krémnek vagy gélnek nem mondanám. Mindenféle zsíros, vagy nehéz érzet nélkül pillanatok alatt eloszlatható és nem hagy semmilyen kellemetlen felületet vagy érzést. Apró, gyöngyházfényű csillámok vannak a termékben, ami ragyogást kölcsönöz az orcáknak. Meleg fénye ideális nyáron, vagy azoknak akik ezt szeretik. (Mondjuk egy ezüstösebb, hidegebb fényű változatot azért szerintem többen elfogadtak volna.)

Én kézzel szeretem felvinni a terméket, mert így látom, hogy mennyit is sikerült felvinnem az arcomra. Egy keveset a szemzugba és az ajkak fölé is szoktam tenni, így szuper nyárias hatást kölcsönöz, főleg a bronzosítóval amiről már ITT írtam bejegyzést.

Alapozó fölé vagy önmagában (fényvédő fölé) is használtam, nagyon szép lett a végeredmény. Nem színezi el a bőrt mint sok más folyékony higlighter, a fehérebb, világosabb bőr esetében. Nagyon szép, világos pezsgős színe van, ami jól illeszkedik az én bőrömhöz.







Nagyobb mennyiség a kezemen eldolgozva. Szerintem elképesztően jól mutat.

Eltudom képzelni egy kis testápolóba keverve az egész bőrön a nyári napsütésben. 





Szerintem nagyon természetes fényt kölcsönöz az arcnak, kellemes meleg tónussal, ami nekem pont ideális árnyalat, de persze lehet van olyan, aki nem kedveli ezt a színt. Lehetett volna még több árnyalatban is, akár egy rózsásabb és egy hidegebb, jegesebb színben is.

Amióta megérkezett örömmel használom a mindennapokban, szerintem jól kihasználható darab és az ára is baráti, így ajánlom nektek is kipróbálásra, főleg így akciós áron.


Ti használtatok már folyékony highlightert, ha igen mi a véleményetek róluk?


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése