L'Oréal Paris Super Liner zselés szemhéjtus - vélemény!


Ebben a bejegyzésben a már nem újdonságnak számító L'Oréal Paris Super Liner zselés szemhéjtusáról lesz szó. Rengeteg youtube gurunál, sminkesnél láthattátok. Krémmánián is nagyon sok pozitív véleményt zsebelt be, de hogy én eddig milyen barlangban éltem, hogy soha nem futottam bele... nem tudom.

A sok csalódás után már vágytam egy jó szemhéjtusra. Így nagyon nagy reményekkel álltam ennek a terméknek, mert szerettem volna, ha néhány alapvető dolgot teljesít. 

Fontos számomra, hogy olyan legyen a formula, ami nem irritálja a szemem, mert lehet bármilyen szép vagy jó egy tus, ha 10 percen belül "lesírom" magamról. Második pontom, hogy lehetőleg ecsetes és könnyen kezelhető termék legyen. Valamint a tartósság volt a harmadik szempont, amit elvártam még ettől a terméktől.

Amikor megérkezett a L'Oréal Paris Super Liner tus már rögtön láttam, hogy jó lesz ez. Az ecset csodaszép vékony volt és éreztem, hogy ezzel biztosan lehet szép vékony vonalakat is húzni. Maga a termék egy üveg tégelyben kapott helyet, 2,8 gramm és 2360 forintba kerül. Ezért az összegért magát a terméket és egy kifejezetten jó tusecsetet kapunk.

A termék egy könnyed géles formula, amit nagyon könnyű az ecsetre felvenni és onnan a szemhéjra felvinni. Csak úgy siklik az ecset, és egy mártással egy egész tusvonalat is meghúzhatunk, nem igényli a gyakori mártogatást. Nem folyik vagy maszatolódik el, de nem is köt meg annyira túl hamar, hogy ne lehessen befejezni a vonalat. Lehet valakinek ez már a lassan köt, szárad kategória, de nekem eddig még nem sikerült véletlen száradás előtt elmaszatolnom.

Egész nap a helyén marad, nem folyik, vagy kenődik el. Hoztam képet is, ahol vízzel és maszatolással is megpróbáltam a kezemről eltávolítani, de nem sikerült. A nap végén arclemosó és a micellás víz kombójával kell leimádkozni a tust a szememről.

Pillanatok alatt megvagyok a sminkeléssel. Végre egy olyan tust találtam, amivel nem szenvedés a cicás tekintet elérése, és bár még csak egy hónapja használom és minimálisan fogyott a termékből, arra még nagyon kíváncsi vagyok, hogy az állaga az idő haladtával változik, romlik-e. Sajnos volt már több tégelyes tusom is, ahol egy idő után a termék kezelhetetlen lett és már nem úgy lehetett használni mint "friss" korában. Amennyiben ez is így járt, akkor mindenképpen módosítom ezt a részt. 

Nekem ez a formula sokkal jobban bevált mint a filces vagy a folyékony változat. És bár lehet, hogy a filcessel még új korában könnyebb a tushúzás és a folyékonnyal éjfekete vonalat lehet húzni, nekem inkább a tartósság és a szemem szárazon tartása fontosabb. Igaz számomra nincs benne kompromisszum, mert minden elvárásomat teljesítette.



A tűhegyes ecset 




Egy kis eső, izzadás meg sem koppan a terméknek. Próbáltam dörzsölgetni, de lemosó vagy szappan nélkül nem lehet eltávolítani.



Itt pedig a mindennapi minimál sminkem és tusvonalam látható. Képeken nézve lehetne egy hangyányit feketébb, de élőben nem zavaró szerintem.


Nektek van kedvenc, jól bevált szemhéjtusotok?

-Rita 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése