Açaí Bowl - A szuper fagyi - Videó Recept!


Lehet már sokatoknak nem újdonság és nem is érdekes a már minden felületen megjelenő különböző superfoodok. De számomra mindig rejtenek valami meglepetést és izgalmat, amivel feldobhatom a hétköznapi ételeimet. Akik régóta követnek azok tudják, hogy szívesen próbálok ki újdonságok főleg kaja fronton. Így esett a legújabb választásom az ACAI (Açaí) porra.

Az acai por egy brazil pálmaféle gyümölcse-bogyója. Aminek kiemelkedő az antioxidáns tartalma és gazdag aminosavakban, esszenciális zsírsavakban és vitaminokban ásványi anyagokban is gazdag. Én egy 100% organikus nyers liofilizált (fagyasztva szárított - kíméletes eljárás) változatot vásároltam, nem mondom, hogy olcsó volt de egy próbának mindképpen megérte (nekem legalább is). 60 gramm 3000 forint körül kapható a legtöbb bio boltban.

Felhasználható különböző turmixokban, joghurtokban, kásákban vagy pedig gyümölcsök levéhez keverve. Ne főzzük és ne melegítsük, csak ízesítésként adagoljunk 1-2 evőkanállal a kiszemelt ételhez.

Íze és illata elég jellegtelen, nem kifejezetten lehet érezni. Alapvetően egy kis vitamin turbózásra vettem, de hatalmas változást azért nem vettem észre. Számomra pozitív a tudtad, hogy ezzel is hozzájárulok az egészségesebb életvitelhez és némi vitamint is bejuttatok a szervezetembe.

Nem kell nagy dologra vagy csodára számítani, szerintem bőven sejthető, hogy az ára is a hype miatt ilyen magas és idővel ha több konkurens cég megjelenik az ára is csökkenni fog. pont úgy mint más superfoodok esetében például a chia magnál :)




Készítettem is egy igen rövid kis videót erről a finomságról, ami természetesen készíthető acai nélkül is, mert úgy is isteni!


A recept igen egyszerű és jól variálható a lényeg amúgy is az aprítón van. 

Szükségünk van fagyasztott gyümölcsökre, banánra valamint valamilyen édesítőre és acai porra. Szükséges lehet még egy kis folyadék, hogy a gép könnyebben dolgozzon, én házi kókusztejet adtam hozzá, amiről szintén készítettem videót és a csatornán is megtaláljátok.

Minden összetevőt leturmixolunk és a tetejére ízlés szerint gyümölcsöket vagy más kiegészítőket pakolunk. És kész is a pár perces minden menetes szuper fagyi.


Ti használtatok már acai port vagy más superfoodnak kikiáltott terméket?


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése