Nivea Men Sensitive After Shave Balm - A legendás primer - vélemény!


Hónapokkal ezelőtt én is megrendeltem ezt a szinte már mindenki által tesztelt borotválkozás utáni balzsamot, hogy én is megtudjam, miként állja meg a helyét primerként.

Mivel nem voltam benne biztos, hogy működni fog-e, nagy vidáman bejelentettem a páromnak, hogy ezt egyébként neki választottam, de ha nem bánja én is kipróbálom... Nézett is érdekesen :D...

------------------------------


Maga a termék szerintem nagyon ízléses, papírdobozban illetve üvegtégelyben érkezik. Nincs semmilyen szabályzó a tetején, egyszerű kupakja van, a terméket ízlés szerint lehet a tenyerünkbe löttyinteni. Illata férfias, de nekem felvitel után nem túlzó, nem is túl intenzív.

Az arcápolási rutinom utolsó fázisaként használom, erre kerül egy kevéske alapozó. Ha ezt használom kevesebb alapozó kell, könyebb eloszlatni és a végeredmény is kellemes. Semmilyen extra bőrhibám vagy takargatni valóm sincs, de kíváncsi voltam mit tud ez a termék. Számomra egy szebb bőrképet eredményezett, enyhe és természetes "ragyogással', fénnyel. Krémmánián is számtalan pozitív vélemény született már róla és az évek során rengeteg blogger is írt erről a termékről, de úgy gondoltam, hogy érdemes lehet ismét "előhozni" a témát.


Állaga könnyed géles-vizes, pillanatok alatt beszívódik. A párom, aki szintén használja, elégedett a termékkel és magával az érzéssel is amit maga után hagy. Nem ragadós, nem zsíros, nem fullasztó. Nem használom minden nap, inkább alkalomadtán kerül elő, de akkor mindig elégedett vagyok a végeredménnyel. Lehet, hogy a pozitív élmény miatt, de számomra mintha tartósabb is lenne ezzel a sminkem, a nap végén is kellemes a látvány.

Az összetevők nem túl barátságosak, de aki erre figyel, az előtte úgy is átolvassa a listát. 

A terméket a Notinoról rendeltem ezen a linken találjátok: Nivea Men Sensitive borotválkozás utáni balzsam.

Összességében egy nagyszerű multi funkciós termék, ami valóban működhet primerként is. Nekem bevált és valóban szép eredményt nyújtott, de természetesen vannak erre specializálódott termékek, amik többet tudnak nyújtani ilyen téren. Szóval, aki egy jó és megbízható primert keres, annak nem feltétlenül ezt ajánlom, de ha esetleg valaki egy kellemes borotválkozás utáni balzsamot, ami egyébként primerként is bevethető, annak tudom ajánlani.


-----------------------------------------

Ti mit használtok primerként?


-Rita

4 megjegyzés:

  1. Ööö....izé....mi az a primer és miért kell használni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapozó alá lehet használni, hogy tartósabb és szebb legyen az eredmény, de természetesen vannak kifejezetten erre szánt termékek, primerek.

      Törlés
  2. Én is használom ezt a kis csodát, a másik ami nagyon bejött a maybelline baby skin, a pórusokra. Ezt a balzsamot akkor szoktam bevetni amikor fontos hogy nagyon tartós legyen a sminkem, mert hosszú napom lesz. Nekem is abszolút bevált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha neked is bevált. Kíváncsi vagyok erre a baby skinre. Régebben én egy oriflame változatot használtam de az is nagyon jó volt.

      Törlés