Avon újdonságok - Mark tubusos szájfény - vélemény!




Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki régen imádta a szájfényeket és vagy egy zsákkal volt neki. Az igazság az, hogy én még mostanság is imádom őket. Szerintem nagyon fiatalos, természetes, kellemes hatást nyújtanak. Szeretem a lágy fényüket és a gyakran édes, fincsi illatukat.

Régen, 8-10 évvel ezelőtt sok-sok szájfényt vásároltam az Avon kínálatából, és ha nem volt 20 darabom, akkor egy sem!

Mikor megjelent az új mark kollekció rögtön kiszúrtam magamnak ezt a piros -Apple Red- árnyalatot.


Kifejezetten tetszik ez az egyszerű dizájn, a papírdoboz és hogy nem akartak semmi felesleges dolgot bedobni. Pont olyan mint amilyen régen volt a legtöbb tubusos szájfény.

Imádom ezt a színt, már amennyire érvényesül az ajkakon, mert ugye ezek a típusok nem arról híresek, hogy nagyon pigmentáltak lennének. Én nem is bánom, mert így akár önmagában is tudom hordani és nem néznek rám furán, hogy miért vagyok "félig" kisminkelve. 

Állaga kicsit ragadós, ennek köszönhetően hosszabb ideig, hagyjából 3 órán keresztül marad az ajkakon. Illata édes, süteményes, olyan mint egy vaníliás puding. Egyáltalán nem szárít, sőt én azt vettem észre, hogy órák után is nagyon kellemes a viselete, mintha egy sűrű ajakápoló lenne. Még inni és enni sem volt lehetetlen mellette.


-Apple Red-


Összességében én nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel. 1000 forint körül van az ára és azok, akik mindig is szerették a szájfényeket és ismét felelevenítenék ezt a rajongást azoknak tudom ajánlani. Nem túl intenzív a szín, így szerintem majdnem mindegy melyiket vásároljuk meg. Én a piros mellett döntöttem, mert ránézésre ez tetszett a legjobban. Ha valaki pedig nem kedveli a ragadósabb állagot, azok keressenek valami más lehetőséget :)


Felvitel után a szájfény 

Amióta megérkezett minden nap felkenem, még akkor is amikor itthon vagyok... szerintem ez azt jeleniti hogy én még mindig a szájfény rajongók táborát erősítem :D

----------------------------


Rúzs, szájfény esetleg a matt ajkak rajongói vagytok?


-Rita 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése