Kedvencek - tavaszi szájra valók!


Ha nagyon sminkelni nem is szoktam  pedig szeretek –, azért a szuper szájra valókat mindig is nagyra becsültem. Az ok igen kézenfekvő, nem kell vele pepecselni, pillanatok alatt felapplikálható és már mehetünk is. Ha az embernek vannak jól bevált darabjai, akkor a nap folyamán sem fog csalódni. Imádom a szájfényeket, nem szárítanak, szép fényesek és nyomtalanul kopnak, nem úgy mint egy intenzív rúzs, ahol azért érdemes a nap folyamán ellenőrizni a dolgokat :)

Most három nagy kedvenc termékemet szeretném veletek megosztani, melyek így tavasszal tökéletesek számomra 



Az első termék az Avon ultra colour lip crayonja - Charming Pink árnyalatban 

Egy pár éve már divatos megoldás ez a kitekerhető "rúzsceruza", amit én egyébként először a Clinique Chubby Sticknél láttam. Az én árnyalatom ez a kellemes korallos, rózsaszínes változat, krémes és nem túl intenzív végeredménnyel, amit én kifejezetten imádok, mert könnyedén felvihető még tükör nélkül is.  A lányoktól szereztem valamelyik blogger találkozón, és én azóta is imádom.


Avon mark tubusos szájfényét (Apple Red árnyalatban) nem rég mutattam be nektek közelebbről

Most sem tudok mást mondani: egy teljesen kellemes, vizes jellegű enyhén színezett darab. Kellemes illata van, enyhén ragadós állaga, ennek köszönhetően egy viszonylag tartósabb szájfény. Én imádom használni és akik szeretik a szájfényeket azoknak ez egy tökéletes választás.



Egy tartós szájfény, ami megszínezi az ajak bőrét, és akár hosszú-hosszú órákra is az ajkakon marad, még akkor is amikor a fényéből már veszít egyébként. Ez az egyik legtartósabb ajakkencém (plusz a rúzs társa). Nagyon szépen megszínezi és kiemeli az ajkakat, akár még másnap is lehet látni. Olyan mint egy tint, amit szájfénnyel ötvöztek. Először áttetsző, de utána lassan pinkes, korallos színre vált.

A terméket a Notinon szerezhetitek be, jelenleg kifutó termék így nagyon kedvező az ára.

-----------------------------------

Nekem jelenleg ezek a kedvenc ajak termékeim amiket így tavasszal használok. Kíváncsi vagyok, ti miket preferáltok ilyenkor?

-Rita 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése