Avon újdonság - Mini sminkszivacs - vélemény!


Volt lehetőségem kipróbálni néhány Avon újdonságot és meg kell mondanom, nagyon elégedett voltam minden termékkel, ami hozzám érkezett. Első kőrben ezt az icipici fekete sminkszivacsot szeretném nektek pár szóban bemutatni.


Lehet sokan azt gondolják, hogy ez már megint egy újabb hóbort és ők bizony nem dőlnek be ennek. De szerintem lassan 2 éve lehet kapni ilyen és ehhez hasonló mini szivacsokat. Első gondolatra lehet, hogy vicces és haszontalan ez az apróság, de ha valaki kipróbálja annak lehet megváltozik a véleménye.

Személy szerint imádom. Az apró csúcsos teteje precíz segítséget nyújt a korrektor felvitelére és sokkal, de sokkal szebb eredményt érhetünk el szivaccsal, mint kézzel, vagy a legtöbb ecsettel. Szivaccsal eldolgozva kevesebb termék fogy és természetesebb hatás érhető el. Az ára sem vészes,  nagyjából 1500 forintért kapható.


Mérete miatt érdemes rá "vigyázni", mert képes megszökni (igen tőlem elgurult és volt egy kis idő mire előkotortam). Én nedvesen használom. Csapvízben megmártom a felesleget pedig alaposan kinyomkodom. Ilyenkor a mérete is változik, illetve a tapintása, állaga. Még puhább és valamivel nagyobb lesz és már lehet is használni.

Én minden használat után kimosom és mivel ilyen pici gyorsan meg is szárad. Baba sampont használok, ami jelen esetben egy közepes hatékonyságot nyújt, de nagyban keresek valami csúcs szuper ecset és szivacs tiszttószert.



Összességében egy nagyszerű termék. Alapvetően oda vagyok a sminkszivacsokért, ezzel lehet szerintem a legszebben eldolgozni a különböző termékeket (én nem csak alapozóra, de pirosításra, bronzosításra is használom). Szóval ha kerestek valami jó segítséget korrektor (esetleg highlightert) felvitelére, akkor megér egy próbát!

--------------------------


Ti használtatok már ilyen mini szivacsokat?


-Rita

1 megjegyzés:

  1. Nem, de fontolgatom egy ideje, hogy ki kéne próbálni egyet. Jól hangzik ez az Avonos, köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés