Mark pirosító-highlighter duó - vélemény!


Nem éppen aktuális ez a tesztelés, és sajnos abban sem vagyok biztos, hogy még kapható ez a termék az Avon kínálatában, de mivel ismét a kezeim közé került, így arra jutottam, hogy mindenképp megírom nektek ezt a termék bemutatót, véleményt. Lehet másnál is a szekrény mélyén lapul :) 

Pontos nevén ez az Avon mark. hilight and strobing duo

Kicsit visszásak az érzéseimmel a termékekkel kapcsolatban, hiszen amikor hozzám került egyáltalán nem lopta be magát a szívembe. De most hónapokkal később valami megváltozott, és örömmel nyúlok utána a sminkes fiókomba (ami csak egy kosár egyébként). Lehet a hőmérséklethez lesz ennek köze, a nyáron alapból is picit fényes bőröm már nem igényelt extra csillogást. De most így a tél közepén igazán kellemes a hatása.

 A csomagolásra nem térek ki külön, a funkcióját ellátja és ez a lényeg.

Két terméket kapunk egyben, egy sötétebb pirosító - bronzosító jellegű oldalt, valamint egy világos highlighter részt.

Nekem egyértelműen a highlighter oldal az, ami nagyon tetszik. Mivel nem használok alapozót, így csak a megszokott arckrém, fényvédő valamint kevés korrektor után szoktam felvinni az arcom kiemelkedőbb, magasabb pontjaira. Enyhén vizes jellegű, apró szaténos csillámmal van ellátva. Aranyos, enyhén sárgás fénnyel. Én ezt nagyon szeretem, mert meleg árnyalat és sokkal természetesebb az ezüstös fényekkel szemben.

Felvitelt a tubusból szoktam megkísérelni, majd pedig egyszerűen kézzel eldolgozom, hogy a szélek természetesek legyenek. Mint mondtam, nincs rajtam általában alapozó, így nem tudom, hogy a felett hogyan viselkedik, de az én arckémemmel igen tartós és nem folyik, mászik el.

A sötétebb, pirosító részt nem igazán szeretem, mert nem illik a bőröm színéhez ez az árnyalat. Néha-néha azért felszoktam vinni, de akkor is furcsa hatást kelt rajtam.






Összességében örülök, hogy előkerült a termék. Egy kellemes, nagyon természetes highlighter részt találhatunk ebben a duóban, ami szerintem egy igazán hétköznapi darab. Emiatt jól beleillik az egyszerű sminkelési rutinomba, és a használata is könnyű.

Mint mondtam, nem tudom, hogy még elérhető-e a termék, pedig próbáltam megkeresni. Ha igen és szeretitek a krémes termékeket, akkor lehet nektek is egy jó választás lehet. De ha könnyen zsírosodó bőrötök van, akkor nem ajánlom kísérletezésre, mert lehet könnyen arrébb vándorol.

---

Ti szoktatok highlighter használni a hétköznapokon?


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése