Basic tavaszi kívánságlista - 2018!


Tudom, tudom, hogy mindenki egyedi, különleges, másoktól eltérő szeretne lenni. 

Mindenki úgy gondolja manapság (még ha ez nem is igaz), hogy ha olyan ruhákban jár, kiegészítőket vesz, ami jelenleg trendi, divatos, márkás akkor ő jobb, különlegesebb, vagy pedig kompetensebb bármilyen témában, azokkal szemben, akik ezekre a dolgokra nem adnak.

Aztán ott a másik véglet, aki mindig kiemeli, hogy ő soha nem hord olyat, amit mások. Ha van is olyan holmija, ami beillik a basic kategóriába, akkor azt nagy siránkozások árán, de azért csak csak felveszi... ha már sok pénzért megvette. De hozzátéve, hogy ő tisztában vele, hogy ez mennyire mainstream, de ő már amúgy is évezredek óta imádta a márkát.

Aztán itt vagyok én - ki tudja hova lehet sorolni - és összeírtam egy listát olyan cuccokkal, amik tetszenek. A legtöbb dolog most mindenkinél wishlist kategóriás, de számomra ez nem gond, tetszenek és kész :D

Szóval akkor lássuk is azt a BASIC listát.

HOME


Home kategóriában nincs olyan sok kívánságom, őszintén helyem sincs ahová akár bútort, vagy bármi ehhez hasonlót rakhatnék. De azért néhány apróságra nagyon szívesen beruháznék én is.
Az egyik legnagyobb kívánságom egy fehér vagy természetes natúr színű ágyneműhuzat. A pinterest telis-tele van ilyen és ehhez hasonló képekkel, minta hálószobákkal. Képen istenien festenek, de lehet a valóságban már közelebb állank a rémálomhoz. Nem tudom, mennyire lesz majd könnyű tisztán tartani ezeket az ágyra valókat és párnákat, így először egy olcsóbb termékért fogok nyúlni.

GYERTYA 


Akik ismernek tudják, hogy imádom a gyertyákat, azon belül is a különleges, illatos fajtákat. Épp a napokban kaptam egy csodás IKEA üveg gyertyát, de tudjátok gyertyából sosem elég.

A mosatni kiszemeltjeim a BATH & BODY WORKS kínálatában találhatóak. Egyszer már volt szerencsém egy ilyen gyertyával találkozni, mert Raminak ilyet vittünk  házavatójára, ő nagyon elégedett volt vele. A márka termékeit eddig mindig a Notino oldalán szereztem be. Sok mini kézfertőtlenítőm és testpermetem van a márkától.

Cucumber Melon és a Blue Sandalwood & Sage illat azonnal a tavaszra és a nyárra emlékeztetett. Sajnos igen drága gyertyákról van szó, így még a nagy rajongásom ellenére is csak az egyiket fogom beszerezni, de még erősen gondolkodom, melyik legyen az.

ILLAT 


Már előzőleg is az illatokról volt szó, ezért töredelmesen bevallom, hogy a gyertyákhoz hasonlóan a parfümök is nagyon közel állnak a szívemhez. De hogy valami pozitív is legyen, a legtöbb illatot, amit megveszek, örömmel használom és nem csak a polcon állnak. Úgy gondolom, hogy így annyira nem borzalmas a dolog. Igaz, már rég vásároltam magamnak új illatot, és a meglévő kollekció is erősen megcsappant.

Leírások alapján kinéztem két változatot. 

Chloé by Chloé nem egy újdonság, szerintem nincs is olyan ember, aki még ne hallott volna róla. Régebben volt kis mintám, és sokszor meg is szaglásztam parfümériában, de nem tudtam eldönteni, hogy a márka melyik illata áll hozzám a legközelebb. Így még adok magamnak pár hónapot, addig a meglévő illatokat is elhasználom, és majd jöhet az új casual illat a családba.

Fantasies Coconut Passion egy olyan termék, ami már nekem is meg volt és már egy üveggel el is használtam belőle. Kellemes édes, kókuszos testpermet szuper áron.

LÁBRAVALÓ


Nah most egy olyan termékről lesz szó, ami az előzőekhez képest sokkal megosztóbb lehet. A Birkenstock papucsot csak azok utalják, akiknek még nem volt! Ez az életem legkényelmesebb és legtartósabb papucsa. Az én már agyon használt darabom már több mint 10! éves, és még mindig hordható állapotban van. Az idő azért meglátszik rajta, egy kisebb törés is van a a parafa részen, ami már valóban nem túl szép. Kinéztem ezt a két, viszonylag natúr, változatot, mert az előző is egy mályvás darab volt, és mindennel szuperül lehetett kombinálni. Az biztos, hogy ha jön a jó idő én egy ilyenben fogok a városban slattyogni, mert kényelmes, könnyű, strapabíró és nekem még szép is!

BATYU 

Nah jó, lehet az előbb nem volt valami tökéletes megfogalmazás a papucsot illetően Inkább ez az a dolog, ami sokaknál kiveri a biztosítékot. Nincs különösebb oka a praktikumokon kívül, amiért én szeretném ezt a Kanken táskát. Két változat az esélyes. Az egyik az eredeti, a másik pedig az újrahasznosított változat. Legjobban ez a két szürkés darab tetszik, esetleg még a fekete változat. Már alig várom, hogy megérkezzen és minden cuccomat elnyelje.

DZSEKI 


Egy oversized farmer dzsekit mindenképp szeretnék idén tavasszal. A képen szereplő két darab akár már azonnal jöhetne is a gardróbomba. A stílusuk és a színük is tökéletes. Ennek a megtalálására a random turizásokra bízom. Szerintem a férfi részlegen nagy eséllyel fogok ilyet, vagy ehhez hasonlót találni. Remélem valóban lesz részünk egy kis tavaszi, átmeneti időben, hogy legyen alkalmam felvenni.

---

Szóval ezek lettek volna azok a dolgok, amiket nagyon szívesen megvennék és hordanék. Úgy gondolom, hogy könnyedén beilleszthetőek a mindennapi stílusomba, és szívesen látnám őket körülöttem. Engem soha nem zavar, ha másokon is látok olyan dolgot, amiket én is megvásároltam. Engem sokkal jobban zavar az, ha valaki ezek alapján kategorizál be valakit. Hordjon mindenki azt és olyat, ami neki a legjobban tetszik.


Nektek van olyan kívánságlistás darabotok, amit sokak hordanak vagy kedvelnek manapság?


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése