Vegyes haul - háztartás, szépségápolás, egyéb!

Sziasztok! Ebben a mostani kis videóban - bejegyzésben egy viszonylag rövid háztartási illetve szépségápolási hault láthattok. Amennyiben érdekel benneteket, hogy meddig vagyok képes beszélni egy alufóliáról akkor ajánlom a videót, de ha ez nem izgat benneteket, akkor itt is ejtenék pár szót a szerzeményekről.


---------------------

Még a hónap elején, közepén érkezett tesztelésre a Notino jóvoltából két termék. Egy isteni illatú gyertya, amiért oda meg vissza vagyok és egy fekete aktív szenes Medi Blanc fogkrém.


Nagyon dizájnos mindkét termék, szerintem még ajándéknak is kitűnő, főleg ha a fogkrém árát nézzük, mert igencsak borsos a legtöbb drogériás termékhez nézve. DE! itt fontos azt is megemlíteni, hogy a hasonló fekete, aktív szenes fogkrémek nagyjából ennyiért vagy ennek duplájáért kaphatóak. És mire is jó? Hát természetesen úgy működik mint egy fokrém néhány extra tulajdonsággal. Nincs benne habképző anyag, így nem habzik fel, ami nekem nagy plusz, mert utálom, ha két liter habot kapok egy borsónyi fokrémből és már kb fulladok tőle. Kellemes íze és hosszan tartó frissessége van a használata mellett. A fekete szenes rész a fogak fehérítésében játszik szerepet, ami szintén jól működik, de! csodát ne várjatok ettől sem, főleg ha tea, kávé vagy bor fogyasztók vagytok. Egy fokkal jobban bevált nekem mint más fehérítő fogkrémek, nem csíp és nincs semmi mellékhatása. Nincsenek benne dörzsölő szemcsék amik megsérthetnék a fog külső részét.

Ami viszont nem tetszik, hogy sajnos a fekete szín miatt a fürdőszoba napi takarítása alap. Sajnos megszínezi a mosdót, így érdemes letörölni (nem marad ott örökre, könnyű lemosni). Ha pedig a ruhánkra cseppen akkor bizony ott éktelenkedik majd egy fekete nagy paca.

De ettől eltekintve tudom ajánlani. Szerintem ha lesz rá alkalom újra vásárolom.



És ha már fekete dolgoknál vagyunk, akkor a Balea fekete arcmaszkját is kipróbáltam. Bíztam benne, hogy olyan lesz mint a neten terjedő fekete maszkok többsége. Mármint ami a kinézetét illeti. Ebben is aktív szén és még megannyi pattanást kezelő és mitesszert eltávolító összetevő van (nah jó nem olyan sok :D). A lényeg, hogy 200 forint, két tasakot kapunk és bár nem olyan látványosan szedte ki az összes mitesszert, de az apróbb piheszőröket sem csupálta le az arcomról. A használata után kicsit feszesebb simább lett a bőröm, irritációt nem okozott. Ha elhasználom a második tasakot jövök a kiértékeléssel :D


Másik nagy kedvencem amit ebben a hónapban szereztem az nem más mint egy csodaszép tea doboz, jó tudom mindig ezekkel jövök, hogy apa milyen dolgokat készített, de egyszerűen imádom :D

Ha valakit érdekel ez vagy más fából készült dolog az a WoodStore meska oldalán megtalálhatja!

--------------------------------

Remélem tetszett nektek ez a kis szösszenet, köszi ha megnéztétek a videót!


-Rita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése