Konyha takarítás - tavaszi nagytakarítás 2017 tippek - trükkök!

Sziasztok! Ismét egy videót hoztam nektek, amiben a tavaszi nagytakarítás első megállóját mutatom be, ami nálam nem más mint a konyha.


Az én konyhában általában hetente egyszer van nagytakarítás, mert ennyi idő eltelte után bizony már ráfér egy alapos suvickolás. Minden nap készül valami a konyhában, és megmondom őszintén nem is aggaszt, amikor lecsöppen valami, összekenem a csempét, vagy éppen zsíros lesz az elszívó, hiszen ezért vannak, és nem esik nehezemre heti egyszer alaposan kitakarítani.

Van egy mindennapi rutinom, ami nem több mint 10 perc. Ebben a pultok, mosogató letakarítása, illetve a tűzhely tisztán tartása és a konyha felmosása szerepel. Ehhez jön hetente a hűtő, sütő, illetve a polcos részek kitakarítása. (Nah azért nem kell ezt sem túl komolyan venni, nagyjából 30 perc alatt megvagyok mindennel.)
Ebben a videóban egy kicsit részletesebben mutatom be ezt a folyamatot.

A hűtő takarításáról a napokban kerül fel egy videó is. Ha kíváncsiak lettetek arra is, és nem szeretnétek lemaradni, akkor iratkozzatok fel a csatornámra. A legtöbb videót már a feltöltés napján 6 órakkor, első kézből "megkaphatjátok", ide már kicsit később érkezik :)


Szóval itt láthatjátok az én jól bevált konyhatakarítós rutinomat.  Kíváncsi vagyok nektek van-e valami jó bevált trükkötök, tippetek, amit szívesen megosztanátok velem, vagy a többiekkel? Szerintem érdemes egymástól tanulni, a legtöbb dolgot én is máshol láttam, olvastam vagy a szüleimtől, nagyszüleimtől hallottam.

--------------------

Hamarosan pedig érkezik a többi takarítós videó!



-Rita




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése