Mindennapi sminkem - kedvenc termékeim!


Sziasztok, a mostani bejegyzésben a mindennapi sminkemet és az ahhoz előszeretettel használt termékeimet mutatom be. Nagyjából 2 éve már, hogy nem vásárolok sminkterméket hobbi szinten, tehát csak, olyan dolgot veszek meg, ami nincs vagy éppen elfogyott, de felesleges dolgokat nem halmozok. Ez főleg arra igaz, hogy nincsenek színes, csillámos, hupikék szemfestékeim, mert kb soha az életben nem kenem magamra, nem veszek rúzsokat (mert van így is elég).

Nálam nagyon minimalista a téma, mert nem szeretek ezzel pepecselni, és valahogy utálom, ha vastag máz van rajtam. Van hogy hetekig semmit, de konkrétan semmit nem kenek az arcomra :D

Az itt lévő termékek viszont nagy kedvenceim, amiket előszeretettel használok.


Arcomra a reggeli arcápolási rutin után ezeket használom:

Rimmel Wake Me Up alapozó 
Essence Stay All Day Hosszantartó Korrektor (ezt Kamitól kaptam csereberén) 
Terra Naturi pirosító 
Oriflame Giordani Gold bronzosító gyöngy (nekem ez highlighter funkciót lát el)

Nagyon szeretem ezt az alapozót, de sajnos egy hangyányit még ez a legvilágosabb árnyalat is sötét (nekem). Így legtöbbször egy nappali krémmel keverem, vagy a fényvédőm tetejére tetszem, ami meg egy hangyányit fehér és így jó. A pirosító az egyik legnagyobb kedvencem, természetes, kellemes szín. Müllerben kapható 1000 forint alatt. A gyöngyökről már írtam korábban, azóta is kedvelem, de ritkán kerül elő. A korrektor Kamillától kaptam (szereztem) és valóban nagyszerű, ha elfogy és még kapható tuti újra veszem. Szivacsról már írtam és ezt is imádom! :)


A szememre és a szemöldökömre használt termékek:

Sleek oh so special paletta 
MUA Luxe Power Brow
Ebay ecset + egy régi spirál keféje 

Hát itt sem használok sok dolgot. Ez a sleek paletta a kedvencem, mindig ehhez nyúlok. Kellemes natúr színek vannak benne, de azért ha valami sötétebbet szeretnék, akkor is tudunk mihez nyúlni. A szempilla spirált és a tust Notinóról rendeltem pár hónapja és annak ellenére, hogy előtte egyik márkát sem próbáltam nagyon beváltak. A tus szép fekete, nem potyog, könnyű lemosni. A tust nehezebb kezelni (nekem) de sokkal jobb mint egy filces toll (ennek is filces vége van, de nem szárad ki) és hamarabb megvagyok mint egy zselés típussal. A szemöldökömre pedig legtöbbször egy sötét barna port vagy pedig ezt a MUA szemöldök ceruzát használom, de ez már nagyon a végén van, szerintem valami mást fogok venni, kíváncsiságból.


A nagyon minimalista sminkem, van hogy tust sem húzok. Nekem ennyi bőven elég, néha még sok is. Az ajkaimra ajakápolót szoktam még kenni, vagy van, hogy azt is elfelejtem.


Kedvencek 
----------------------------------------

Nagyon érdekes, hogy évek alatt mennyit változik egy ember ízlés. Mindig is kedveltem a smink termékeket, most is. De valahogy már nem hoznak lázba, a színes, szagos, mintás trend kiadások. Nem is követem őket nyomon. A jól bevált és megbízható termékeket kedvelem. Nem veszek már felesleges dolgokat. Legtöbbször blogger talin cserélünk valamit a csajokkal és ha éppen nálam tartjuk, akkor képesek mindent itt hagyni nekem :D Ami egyrészt nagyon vicces másrészt félek, hogy tönkre mennek így mennek tovább a család női tagjaihoz. Így azt hiszem mindenki örül :)

Szóval nálam ilyen egy hétköznapi átlagos kis mink, ami nagyjából 10 perc alatt megvan, vagy jó annyi se.



Ti miket használtok? Mi az amihez évek óta ragaszkodtok?



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése