Notino meglepetés csomag!

Pár héttel ezelőtt egy szuper meglepetés csomaggal csengetett a postás. Kaptam előtte, egy olyan infót, hogy egyszer majd, lehet érkezik pár termék tesztelésre, de ilyen aranyos, masnis csomagra nem is számítottam. Szeretem a meglepetéseket, főleg, ha a csomagolásra is adnak, és itt mindkettő megvolt!


A csomagot a ex Iparfümériától kaptam, amit mostantól egységes néven NOTINO-ként találhattok meg. Ezt a döntést az egységesítés, miatt hozták meg, hogy minden országban egy néven legyenek jelen, ez szerintem jó döntés volt. Még szoknom kell a nevet, de nem rossz.


A doboz élénk magenta színben pompázik, egy csodaszép selyem fekete masnival átkötve és a logójukkal díszítve. Mint mondtam nagyon adtak a megjelenésre.


A doboz belső részében egy névre szóló ismertető volt, valamint a termékek egy fekete papírkukac ágyon voltak elhelyezve, így nem ütődtek össze-vissza.


Sok termék és minta lapult benne, van ami nem az én bőrtípusomnak való, így azokat anyunak adtam, de ő is nagyon örült a kis meglepetésnek. Volt itt minden érdekesség, amit még előtte nem is láttam. Pl a kis micellás víz, a hajbalzsam és csodás hajápoló olaj. Amelyik termék méretéből engedi a valós tesztelést arról mindenképpen írni fogok. A parfüm mintákkal is jól jártam, mert vagy anyunak vagy nekem tetszett.


Innen is szeretném megköszönni ezt a csodaszép meglepetést. Őszintén eltudnék képzelni egy Notino meglepetés dobozt, ezentúl havonta, kéthavonta, teljes és minta termékekkel. Mondjátok lányok, hogy ezzel nem vagyok egyedül!

--------------------------------------


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése