Schwarzkopf Essence Ultime Caviar Hair Renew termékcsalád - vélemény!


A trnd szuper projektjébe sikerült bekerülnöm, még az előző hónapban. Nagyon kíváncsi voltam erre a termékcsaládra, de nem bíztam a szerencsémben. Nem voltam, otthon így a párom üzenete megdöbbentett, hogy több csomagom is érkezett és az egyiken az van, hogy Essence... mondom mi lehet ez (mert közben totál elfelejtettem a jelentkezést). Kibontott és küldött is azonnal képet, hát nagyon megörültem. Vártam a tesztelést. Amint hazaértem már indultam is hajat mosni.


A csomagolás nekem nagyon tetszik, a kialakítás a színek, minden megfelelő. Az illata valami fantasztikus, kicsit intenzív ezt lehet valaki nem fogja benne kedvelni, de nekem nagyon tetszik. A sampon jól habzik, szépen tisztít, nekem nem zsíros a hajam és heti 2 alkalommal bőven elegendő nekem a hajmosás (itthonról dolgozom, nem igazán piszkolódik sehol). A balzsamból nagyon kevés is elegendő, és így is puha, fényes, könnyen fésülhető lesz a hajam! Napok múlva is puha és illatos a hajam, nekem még extra dúsítással is szolgált az előző samponjaimhoz képest, aminek nem tudom örüljek vagy ne, mert így is óriási a hajkoronám :D


Hajpakolást nem próbáltam azonnal, mert szerettem volna külön megnézni a hatásukat, de ez is nagyszerű. 10 percig volt a hajamon, majd könnyedén leöblítettem, a hajam szintén könnyű, selymes volt. 

Egyszóval nagyon elégedett vagyok ezzel a termékcsaláddal. A kapott kuponokból szerintem én is használok, és veszek még sampont, balzsamot! Az eredeti áruk 1500 forint /db körül, vagy kicsivel a felett van.

------------------------------------

Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot?


-Rita

1 megjegyzés:

  1. A pakolást Glamour-napokon megvettem, féláron, de szerintem teljes áron is megérné. Nagyon kevés kell belőle,nem nehezíti el a vékony szálú hajamat, de jól táplál,az illata olyan nénis-púderes, nekem nemigen tetszik, de az én hajamon semmilyen illat nem marad meg 1-2 óránál tovább,szerencsére ez sem.

    VálaszTörlés