Aden Satin Rich Currant no.08 - Szatén Ajakrúzs!

Az Aden márka egyik ajakrúzsáról már írtam bejegyzést (ITT találjátok). A mostani pedig a Satin termékcsalád Rich Currant színe, ami szintén egy őszies árnyalat.


Ígérete egy tartós, krémes formula, ami gyöngyházfénnyel gazdagított. Ez a kis extra dolog, szerintem csak nagyon közelről érvényesül és inkább egy matt végeredményt kapunk a felvitel után. Sokkal krémesebb száradás után mint a Tattoo változat, de ez is extra tartós, órákig az ajkakon marad, ugyan úgy lehet mellette inni és enni is.




(Rich Currant no.08 és a Deep Cranberry no.08)

A szín is nagyon tetszik egy mély, lilás árnylat, ami annak ellenére, hogy nagyon intenzív még is hordható. 1400 forint volt, csak úgy mint a másik változat és ebben az esetben is teljesen reálisnak találom ezt az összeget. Enyhén szárít, de nem olyan szinten, hogy a rúzs csúnyán mutasson miatta az ajkakon.

Említettem, hogy tartós így érdemes, olajos vagy krémes lemosóval eltávolítani, mert eléggé ragaszkodó típus.


Nagyon elégedett vagyok a termékkel és bátran ajánlom másoknak is, hiszen megfizethető áron egy extra tartós és mutatós rúzst kapunk. Ez a termékcsalád is 8 színben érhető el, így szerintem mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet.

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése