Eve Confidence és Eve Alluring - AVON parfümök!


Néhány héttel ezelőtt érkeztek hozzám ezek az új AVON illatok. Mindkét terméket én választottam, mert felkeltették az érdeklődésemet. Van már néhány kedvenc illatom tőlük, így nagy reményeket fűztem ezekhez is.





Először is a csomagolást, magukat az üvegeket szeretném megdicsérni, mert nekem nagyon tetszenek. Picit a régi parfümös üvegekre emlékeztetnek ezzel a szögletes formával. Lehet valakinek giccses vagy túlzás, de szerintem inkább elegáns és mutatós darabok. Talán egyedül a parfümök színe az, ami kicsit megbontja ezt az egységet, lehet még sikkesebb és szebb lett volna, ha teljesen áttetsző lenne.

Eve Alluring 

A két parfüm közül ez lett a kedvesebb számomra, ez az ami belopta magát a szívembe. Egy gyümölcsös, virágos illatról van szó. Igazi tavaszias, nyárias illat kombináció. A tartóssága is sokkal jobb, mint a másik változatnak. Illatjegyei között nekem elsősorban a gyümölcsös szilva és a virágos jegyek, valamint a háttérben megbúvó édeskés szantálfa, ámbra dominál. Ezek az illatjegyek alapvetően a kedvenceim, így talán már előre tudtam, hogy ezt kedvelni fogom. Egy könnyed, nagyon kis egyszerű illatról van szó, ami ideális a mindennapokra. Kifejezetten tartósnak mondanám, még kézmosás után is érezhető a csukló bőrén. Jelenleg akciósan 3999 forint.

Eve Confidence

Sajnos ez a változat már nem nyerte el maradéktalanul az szívemet, mert sajnos nem túl tartós. A közepes tartóssága mellett az illata sem olyan izgalmas. Lehetséges, hogy az alapjegyek járulnak ahhoz, hogy nem olyan jellegzetes és különleges számomra. Egyébként egy virágos, édeskés könnyed illat. Azoknak tudom ajánlani, akik egy nagyon semleges, naturális illatot szeretnének és nem zavarja őket, hogy napközben többször újra kell fújni. Jelenleg akciósa 3999 forint.



Összességében nem bántam meg, hogy ezt a két parfümöt választottam. Mert az egyik tökéletes és kifejezetten az én illatom. A másikat édesanyámnak adtam, neki tetszik az illata, de a tartósságát ő is szóvá tette. Viszont ilyen árkategóriájú parfümnél nem egy nagy érvágás számomra, ha napjában esetleg újra kell fújnom. Sőt, láttam az oldalon, hogy kis, táskába dobható golyós parfüm is van belőlük, így egyszerűen tudjuk napközben frissíteni az illatot anélkül, hogy a nagy üveget kellene vinnünk magunkkal. Én mindenképp beszerzek egyet az Eve Alluringból, melynek az ára 1449 forint és 10 ml.

Köszönöm az Avonnak a lehetőséget, hogy kipróbálhattam őket.


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése