Egyszerű és olcsó DIY ajakápoló!


A legújabb videómban egy nagyon egyszerű és lehet úgy is mondani, hogy kicsit csalós ajakápolót készítek. A csalósat arra értem, hogy magát az alapot nem én készítettem, mert szerintem kevesen lennének azok, akik rohannának a közeli bio boltba kakaóvajért, valamilyen bázis olajért és egy kis méhviaszért... De szóljatok ha tévedek :)

De persze ilyen receptem is van amit a blogom megtalálhattok, de ennek az alapanyagára már igen csak a drága kategóriát ütné. ITT találjátok az említett bejegyzést!

Én nagyon szeretem ezeket az egyszerű, de annál működőképesebb ötleteket. Szerintem mindenkinek van otthon olyan rúzsa, amit önmagában sötétnek esetleg szárítónak talál. Ezzel az ajakápoló "ötlettel" viszont újra használhatjuk. A színe nem lesz túl intenzív még is ápolni fog, ha van kedvünk extra színeket is tudunk keverni.

Készíthetünk ízesített és illatosított változatot is. Nekem először ez a mézeskalácsos változat jutott az eszembe, amibe egy kevés stvia is került az édes íz elérése céljából. Került bele egy kevés mézeskalács fűszer is, amitől extra jó illata lett! Nem kell aggódni nem színezi a bőrt.


Remélem elnyeri a tetszéseteket ez a rövidke videó!


-------------------------------------------------------------------

Néhány bejegyzéssel ezelőtt nagy örömömre konstatáltam itt, hogy a youtube csatornán már 760-an vagytok, de ami megdöbbentőbb, hogy pár nap alatt már 850-re gyarapodott ez a szám. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy ennyi embert érdekel az én kis világom.

Alig várom, hogy pár nap múlva beszámoljak az 1000 feliratkozóról, reméljük nem kell sokat várni, mert ajándékkal készülök nektek.Hozzám szokásos módon kreatív formában :)


Nektek van kedvenc ajakápolótok? Mi az ami nektek minden helyzetben segít?



-Rita 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése