Frupka sült tea válogatás!

Tesztelésre érkezett ez a csodás teaválogatás. Hogy is tudtam volna nemet mondani, hiszen kifejezetten imádom a teákat. Legyen az zöld, fekete vagy éppen gyümölcstea. Ezidáig csak olvastam a sült teákról, de soha nem próbáltam ki őket, így a párommal örömmel válogattunk ki 6 ízt.


A csomag szuper gyorsan megérkezett, és örömmel bontottam ki. A teák apró befőttes üvegekben vannak, amik egy-egy adagnak felelnek meg. Ezek amolyan minták, hogy ha nem szeretnénk elsőre nagy üveggel rendelni :) A mi választásunk, meggyre, vaníliás epre, körtére, bodzára, áfonyára és mentás almára esett. 20 íz körül tudunk választani. Melegen, hidegen is fogyasztható, akár csak langyos vízzel is, és akkor már azonnal ihatjuk is. Mint a kis prospektusból megtudtam akár joghurtba is tehetjük és így egy szuper gyümölcsös joghurtot kapunk, hát ez az ötlet zseniális. De akár többféle desszertet is feldobhatunk velük.

"A Frupka sült tea NEM TARTALMAZ: hozzáadott répacukrot; tartósítószereket; mesterséges színezéket; koffeint; zselésítő anyagokat, ízfokozókat stb.

Mivel a Frupka csupán fruktózt tartalmaz édesítésként, így cukorbetegek is fogyaszthatják!"

Szerintem akár ajándéknak is nagyszerű lehet, ha olyan személynek adjuk, akiről tudjuk, hogy szereti a teákat. Én például nagyon örülnék bármikor egy ilyen válogatásnak.

Amint megérkezett ki is próbáltuk ezeket a finomságokat. Én egy vaníliás eperrel a párom pedig egy meggyes változattal indította a sült tea ismereteit. Számomra mindkettő nagyon finom, igazi gyümölcsös-kompótos jellegű volt. Viszont nekem édes, így több vízzel öntöttem fel, mint az ajánlott. Persze ez semmit nem befolyásolt :) Egy teába sem szoktam cukrot tenni, maximum a gyömbéres, citromos gyógyteámba egy kevés mézet. 

Nagyon örülök a lehetőségnek, hogy kipróbálhattuk ezt a különlegességet. Mindketten elégedettek voltunk az összes ízzel amit próbáltunk. A meggyes változatból biztosan fogunk nagy kiszerelést venni :)

Az oldalukon tudtok nézelődni, hogy milyen változatok vannak még! https://bolt.sulttea.hu/

Aminek pluszban örülök, és lehet másoknak is tetszeni fog, az nem más mint ez az aprócska kis üvegecske, ami fantasztikus fűszertartó lehet. Rengeteg fűszerem van és jól jön plusz néhány tároló :)











Ti ismeritek a Frupka sült teáit?



-Rita

7 megjegyzés:

  1. Hát én azt ismerem, hogy fogok gyümölcsöt feldarabolom és belerakom egy pohár teába. :) Kb. ugyan olyan, viszont olcsóbb. :) Amúgy cukik a kis tégelyek, meg a doboz, de kb. ennyi nálam. :) A blogodat pedig szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyümölcs feldarabolásával azért még nehezen lehet tea szerű ízes folyadékot elérni. Ellenben ha kompótot készítesz az már valóban hasonlítani fog, csak persze 25-30 perc lesz. Ami nekem nem éri meg, főleg úgy hogy ezzel pl egyet készítettem valamint nincs is mindenből itthon amit szívesen innék. Számomra nagyszerű megoldás ez a tea, hiszen valódi gyümölcsből készül, kellemes az íze 20 különböző változat kapható. De mint írtam is ingyen kaptam, de a véleményemet nem befolyásolta :)

      Törlés
    2. Nem vagyunk egyformák ;)Főleg, ha ingyen volt :) Szép napot.:)

      Törlés
  2. Ööö....lekvár...végülis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tea pedig lényegében levél. De persze lehet ez lekvár is, ha azt nézzük mindkettő gyümölcsöt tartalmaz, de őszintén nem innék lekváros vizet.

      Törlés
    2. Pedig pl. a oroszok lekvárt tesznek a teába.

      Törlés
    3. Nah akkor hajrá, senki nem tartott senkit tőle vissza :) Én a fent látható sült teákról írtam véleményt, senkinek nem mondtam, hogy vegyen, ne vegyen. Amennyiben neked van hozzá gusztusod tegyél lekvárt a teádba. Én alapvetően nem szeretem az édes ízét a teának, így erre sem vágyom. Sőt tejet sem teszek az italomba mert számomra az is igen kellemetlen ízű, pedig a világ sok helyén így isszák a teájukat. De mondhatnék még ezer változatot a teázási szokásokra, hiszen mint mondtam én magam is kedvelem a jó teákat.

      Törlés