Eveline 8 in 1 Total Action Nail Therapy - körömerősítő!


Szerintem nem én vagyok az egyetlen, akinek néha nem árt egy kis segítség, ha a körmeiről van szó. Sajnos előző munkámból adódóan a körmeim elgyengültek, betöredeztek és egyáltalán nem voltak szépek. Krémmánián nézelődtem valami jó kis termék után, így jutottam ehhez a hangzatos nevű Eveline 8in1 erősítőhöz. Ígér minden szépet és jót, amire szüksége lehet az ember lányának, ha  töredezett, szétváló körmökről van szó.


Maga a termék egy jól informált dobozban érkezik, amiről minden infót megtudunk. A terméket csak időszerűen és megadott módon lehet használni. Egy két rétegben felvinni, majd két nap után lemosni, és utána ismét felvinni és megadott ideig ezt ismételni, majd élvezni az erős körmök előnyét.

Nálam ez úgy működik, hogy két rétegben felviszem egy hétig rajta hagyom, majd lemosom és kb két-három hétig nem is használom. Nekem ennyi idő alatt is nagyon jó szolgálatot tesz. Lassan már 2 hónapja használom és a problémáim elmúltak.

A töredező, rétegesen szétváló körmeim most erősebbek és sokkal hosszabbra megnőnek mint előtte. Ha be is ütöm valahová a kezem, nem törik le azonnal a körmöm, ami nagyon pozitív. Végre igazán hosszúra megnőttek, így sokkal szívesebben is lakkozom rájuk. 

Az illata nagyon büdös, gyorsan megszárad, nekem nem kopik le a körmömről még egy hét alatt sem, szóval nagyon jó kis "védőlakkról" van szó.

Nagyon szeretem ezt a terméket, és hát a többi véleményből kiindulva nem vagyok ezzel egyedül. Tehát akinek problémái vannak a körmeivel, gyengék, töredeznek és szükségük lenne egy kis ápolásra, azoknak bátran tudom ajánlani ezt a terméket, mert olcsó és valóban hatásos. 


Én a Notino (régebben Iparfüméria) oldaláról rendeltem. Az ára is baráti 890 forint.

----

Ti mivel erősítitek a körmeiteket? Vagy alapból nincs ilyesmire szükségetek?



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése