Hello, Hello!

Ennye de furcsa itt lenni, a régi megszokott mindennapi közegben, ahol pötyög az ember a jó népnek, akik jönnek olvasnak kommentelnek, és veled örülnek vagy sírnak a bejegyzéseken.

Mondhatnám, hogy jaj úgy sajnálom, hogy nem jártam erre, de gondolom ez magamon kívül és talán egy két fanatikus rajongón (anyci, tesók) kívül senkit sem érdekel, olyan szinten, hogy meghassa őket a bocsánat kérésem. Ugyan elmondhatom, hogy a suli, munka, költözés után megsokasodott teendők tették ki a mindennapjaimat, de azért hazudnék ha azt mondanám, hogy nem lett volna időm a blogra, lett volna, de egyszerűen jobb volt leülni és megnézni egy vagy tíz részt a kedvenc sorozatomból. Kicsit ignoráltam a blogokat, a vásárlást, nem gyűjtöttem be újabbnál újabb sminkcuccokat, csak tényleg olyanokat amik elfogytak, viszont tesztelte, sok új tisztító, mosó és fertőtlenítő szert :P 

De ami azért megmaradt még így is, hogy talán 4 hónap alatt csak elvétve volt bejegyzés, az a fotózás, minden érdekes és érdemes dolgot szépen szorgosan befotóztam, ami azt jelenti, hogy megközelítőleg fél évre elegendő bejegyzés lapul az sd kártyámon :D

Tehát így a 2014-es év ismét remélhetőleg bejegyzésekben gazdag lesz, a 4. életévébe lép a blogom ami azért nem kis szó, 2011 óta vezetgetem olyan furcsa érzés :)

Terveket elnézve, valami új kinézet megilletné a blogot, új témák, esetleg egy két új funkció (én sem tudom ez mit takar, de láttam néhány blogon mesés ötleteket, azért elcsórni egy az egyben nem szeretném de átgondolva valamit átmenteni lehetséges)

Első igazi bejegyzés talán egy hosszú képes összefoglaló az elmúlt hónapokról, egy rövidke karácsonyi betekintő, ajándékok, sütikék stb, és azután jöhetne egy két teszt, diy vagy valami hasonló. Még magam sem vagyok teljesen belerázódva a blogolásba, nem tudom, most mi a menő miről érdemes írni :P, mi az amit szeretnem az olvasók és hasznosnak tartanak.

Amit esetleg még tudok hozni, az lakberendezés ( nem olyan, inkább egy két diy ötlet, amit könnyű elkészíteni még az albérlet adta szűkös kereteken belül is.

Szóval várhatóak a vegyes bejegyzések egy két ide is átmentett recept, mert bizony vagy 30 incsi fincsi recept is be van szépen fotózva.. igaz lesz ami éppenséggel idejétmúltnak tűnhet, de nah majd jövőre hasznos lesz :D


Angyalkáim 


-Rita

8 megjegyzés:

  1. örülök, már hiányoltalak!:)

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet:-);-)
    Szerintem nincs menő bejegyzés. Csak önmagad add és azt amit eddig, amiért szeretnek az olvasók.;-)

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet neked is :) Örülök, hogy írtál új bejegyzést, szeretem a blogodat :)

    VálaszTörlés
  4. Épp tegnap este amikor gondolkodtam milyen bejegyzést írjak jutottál eszembe,hogy a Te blogod volt az egyik első amit elkezdtem olvasni,és kedveltem meg ezt az egészet és így álltam neki én is.Arra gondoltam milyen régen írtál már, és,hogy biztos egész más az életed!:) És lám ma pedig írtál!:D
    Örülök,hogy itt vagy!:) Hiányoztál!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy irtál :) Neked is Boldog Új Évet, előre is :)

    VálaszTörlés
  6. Én is hiányoltam a bejegyzéseid, nagyon szeretem a blogodat :) De teljesen érthető, hogy vannak más, fontos dolgok is az életedben, amikkel most szívesebben foglalkoztál. Örülök, hogy újra jelentkeztél :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog új évet! Nagyon örülök, hogy visszatértél! Érthető, hogy ilyen változások és ennyi teendő mellett háttérbe szorult a blog.

    VálaszTörlés