A lényeg a képek!

Hogy én mennyire imádok mindent megörökíteni, eszköz legyen, egy toll, fényképező vagy a telefon kamerája, a minőség nem is feltétlen fontos a lényeg az emlék és a hangulat. Sokszor használom a blog régi bejegyzéseit úgy mint egy albumot, fellapozgatom a régi bejegyzéseket és csak ámulok, hogy wow tényleg volt ilyen is, vicces az ember hajlamos a jó dolgokat elfelejteni, de a rosszakat akár hetekkel később is feleleveníteni, ugyan minek, azzal nem lesz jobb... sőt.

Tehát most ismét jöjjön az én albumom, nem túl személyes inkább amolyan hétköznapi, ami nekem mégis fontos, bepakolom a képeket egyesével az én online képmegőrzőmbe :P


Glamour napok nem volt olyan gyümölcsöző mint elképzeltem, nem igazán voltam elragadtatta a kuponoktól, de egy két dolgot sikerült beszerezni. A dm-es gyertyákat imádom, főleg kuponnal megvenni mert 590 forint egy nagy üveges gyertya és nagyon sokáig lehet használni, és az illata pedig nagyon kellemes, nem túl intenzív de valóban finom :) 


Imádok a háztartásba vásárolni, majdnem olyan kellemes szórakozás mintha valami szuper új körömlakkot kutatnék. A képen látható kis gömböcske a hűtő szagtalanítására való, többé kevésbé teszi a dolgát, ha már régóta használjuk ki lehet venni megszárítani a benne lévő köveket és ismét használni, pár szárításos alkalom után érdemes újat venni. Elég olcsó így lehet az új mellett döntök, mert lehet hatásosabb. Van itt még természetes kókuszból készült szivacs, azért vettem ezt mert jobb áron jön ki a többi szivaccsal ellentétbe. Mosószóda ami azóta az egész család nagy kedvence lett, nagyon piszkos, vagy zsíros törölgetőknek, piszkos ruháknak, takarításhoz, vízlágyításhoz is nagyon szuper 600 ft 2 kiló. Rengeteg rongyszőnyeget is sikerült vennem a jysk-ben mert nagyon olcsó 400 forintos árával verhetetlen, sok színben igazán kellemes hangulatot nyújt a konyhában és a fürdőszobában. 


Őszi nagy kedvenc, előző életeben tuti a trópusokon éltem és egész nap kókuszt majszoltam :D


Ünnepek alatt begyűjtöttem pár ajándékot, lesz mit tesztelni


Anya olvasta a blogomat, és tudta, hogy szeretnék egy szép lila csillámport, hát meg is kaptam (L) Olyan aranyos, a csillám pedig szuper, apró lilás bordós szépségek.


Egy szépséges csat magamnak karácsonyra :)


Határidőnaplót kaptam karácsonyra, ajj de régóta szerettem volna egyet, most pedig itt ez a csodaszép virágos darab, alig mertem beleírni, de szokásomhoz híven el is rontottam rögtön a szöveget és össze is tintáztam el lapot :P


Ünnepi angyalkák, karácsonyra kaptuk ajándékba


Ősszel készítettünk pár képet a ligetbe 


Ligetben lazulós 


Mamaszítával sütünk-főzünk 


Jamie is nagy barát a konyhában 


Bagel és citromos tea 


Aww


Karácsonyi szépségek, diós és mákos bejgli, márványos és még nem is repedtek is!!


Házi buciban marhahúsos márványsajtos húspogácsa, guacamole és egy kevés paprikakrém


Sütőtökös granola 


Forralt bor


Mézeskalácsok 


Karácsonyi vásár, ahh azok a fények és illatok, szerettem volna egy szép világos zöld mézes csuprot, de már azt hiszem lekéstem róla.


Kürtőskalács (L) azóta már én is tudok sütni, sőt az igazat megválva finomabb mint amit valaha vásáron ettem.


Pink és fehér karácsonyfánk idén, anyával díszítettünk :D


Holdacskám


Fotóztam néhány DIY-t is :)


Szóval úgy gondolom volt itt minden, amiből lehet a későbbiekben csemegézni, akár a recepteket, akár a begyűjtött termékeket nézem!


-Rita

8 megjegyzés:

  1. Tetszik nagyon a poszt,esetleg a recepteket nem lehetne elkérni?Kíváncsi lennék rájuk.Nyáron én is csináltam kürtös kalácsot (sörös dobozok segítségével),és egész jók lettek.Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  2. kürtös kalács receptet én is kérnék,ha lehet! :) üdv újra :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis képek, már hiányoltalak :]

    VálaszTörlés
  4. Imádtam ezeket a képeket! Annyira jól letalálod a tökéletes helyzetet, hogy szuper hangulatosak lesznek a képeid. A kajásak pedig a leggyilkosabbak, annyira guszta minden! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Megkérdezhetem, hogy milyen fényképezőgéped van? Gyönyörűek a képek :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Megkérdezhetem, hogy milyen fényképezőgéped van? Gyönyörűek a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, természetesen :) Először is köszönöm, akkor lesznek szépek a képek, általában bármilyen géppel ha van valami fény, legjobb a természetes de rá lehet segíteni egy két lámpával is. A gép maga canon powershot sx230 hs névre hallgat egy szuper kis kompakt gép, én nem akartam túl nagy gépet, mert pl nyaralás alkalmával nem szívesen vinném magammal, és annak őszintén nem tesz jót az ilyen homokos környezet nekem meg fontos, hogy ne 3 perc után keljen tisztítani. Ennek a gépnek azóta vannak újabb kiadásai érdemes flickrön szétnézni mintaképek után, akármilyen gépet is tervezel venni. :D Őt már ejtettem le, kinyitott obival és egy picit lejött a festék a sarkánál, és a műanyag megkarcolódott, de ennyi szóval egy kis szuper gép :D Remélem tudtam segíteni

      Törlés