Cosmio, Yves Rocher és Equa rendelés!

Pont a napokban érkezett meg hozzám egy kisebb rendelés, amit mind a húgom hozott el Pestről, így gondoltam az összes dolgot még így az újdonság hevében befotózom és megmutatom nektek is.


A Cosmiotól rendeltem néhány dolgot, már korábban is kinéztem magamnak tőlük néhány dolgot, de mindig vissza tartott a szállítási díj, valahogy én nem szeretek kiadni több ezer forintot csak arra, hogy elhozzák nekem a terméket, jobban szeretek én magam elmenni, és átvenni a terméket ha tudom. Most mivel Pestre nagyon ritkán jutok fel, de húgom már ott él, őt kértem meg, hogy vegye át a csomagot.

Szuper termékeket árulnak, igazán jó áron, így ajánlom mindenkinek a webshopot aki hasonló termékeket keres.

A legfontosabb a henna volt, már régóta szerettem volna megvenni és nagyon örülök, hogy sikerült. Lesz róla teszt is, igaz nem az én hajamon, mert különösebb változás nem látszana, mert egyébkét is vörös a hajam :) 500 gramm 2900 forint.

Rendeltem még egy fém csavaros tetejű tégelyt amibe ajakápolót fogok készíteni, 15 ml és 250 forint.


Méhviasz 195 forint 20 gramm 


Isteni finom csoki illatú kakaóvaj. 450 forint 50 gramm


Yves Rocher - Kókuszos parfüm 

Imádom a kókuszt és hát évek óta szeretném ezt a parfümöt-testpermetet kinek mit, megvenni. Én még gyerekoromban emlékszem a régi csomagolású változatra, amit egyik barátnőm kapott a szüleitől akik nagyon sokat utaztak. Csodás édes meleg illat, szerintem igazán univerzális nyári téli darab. Tartóssága átlagos, de napközben is utána lehet fújni mert nem túl tolakodó illat. 100 ml 2200 forint


Equa palack - Bónuszbrigád kuponnal 1500 forint 

Nagyon megtetszett ez kis palack már régebben is, de akkor lemaradtam a kuponról, és vettem helyette másikat a Tupperware eco palackot, amit szintén nagyon szeretek. De ez egy kicsit nagyobb és aranyosabb annál :) A műanyag minősége nem olyan jó mint az econak, és a kupak sem záródik olyan jól, tehát ha nem tekerjük rá elég erősen akkor bizony kifolyik a víz, én ezzel meg is jártam, a fényképezőmre folyt a málnaszörp. Itt a dizájnt és a márkát kell megfizetni és nem mást :D A másik üvegemet rengetegszer ejtettem le, de semmi baja nem lett, azt hiszem ha egyszer leesik akkor eltörik. Teljes áron nem vettem volna meg, így egy próbát megér, ha eltörik vagy más baja lesz akkor írok róla mindenképp. 


Reggeli köd :) Ezt csak úgy hoztam nektek, mert pizsamában kiszaladtam fotózni mikor megláttam, hogy milyen köd van :) Imádom 


Ennyi lett volna amiket mostanában vettem, jönni fog egy henna teszt, ajakápoló készítés valamint őszi kedvencek is!


-Rita

3 megjegyzés:

  1. Oh imádom ezeket a képeket, főleg az utolsót *.* Ezek a Cosmio-s cuccok is nagyon tetszenek, utána is nézek annak a webshopnak :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a ködöt, nagyon szép lett a kép! Most nekem is rendelt nővérem hennát, ő mindenfélét szokott készíteni így jobban megéri a postaköltség. Azért sajnálom, hogy a környéken nincs semmilyen normális biobolt, ahol rendes áron lehetne kapni ilyesmiket. :(

    VálaszTörlés
  3. Elszállt a megjegyzésem :)
    Pont a Cosmio oldalát nézegetem, méhviasz is a listán van. Az utolsó kép nagyon szép, bár nekem nem volt annyira jó vezetni reggel a továbbképzésre. :)

    VálaszTörlés