Hol vagyok!?

Végre kezemhez ragadtam a billentyűket, most már semmi sem gátolhat meg az írásban, főleg mert beteg vagyok szóval máshoz még kedvem is alig van, de feltöltöttem a tea készletet, nincs mitől aggódni :))

Igazából már nagyon régen nem volt bejegyzés, nem is magyarázom, mert minek, a lényeg, hogy ismét itt vagyok fotóztam be előre képeket, több időm lesz az Ezer Íz-re is, ahová nyugodtan fel lehet iratkozni, mert jönnek a jobbnál jobb süti receptek, megoldom majd a facebookal való kommentelést és kész is. ITT lehetséges a facebookos követés:https://www.facebook.com/EzerIz

Mint tudjátok, több mint egy hónapja különköltöztünk a párommal, előtte még egy hónapig Horgoson voltunk ami szintén szuper volt, mert sokat tudtunk kint lenni az udvaron, sütögetni és hasonlók.

Tehát a költözés mint olyan nagyon izgi és szuper dolog de olyan fárasztó, főleg ha az ember a negyedikről lepakol majd ismét a negyedikre felpakol. Nem gondoltuk, hogy ez ilyen nehéz lesz, így segítséget sem kértünk, csak a tesómat, a lényeg, hogy egy egész napos rohanás után az új helyünkön csak lélegezni bírtunk, de 10 órakor, már igazán éhesek lettünk. Így az este közepén átbattyogtunk a tescóba, hála a jó égnek 5 percre van, így gyorsan megvettük a kaját majd hazarohantunk. Evés ivás majd jött az alvás. Meglepő bár lehet, hogy a fáradtság miatt úgy aludtam mint aki otthon van, nem ébredtem fel, hogy hol is vagyok, vagy hogy szokatlan a hely, azóta is maradt ez a jó szokás :D

Egy hónapja próbáljuk a közös kis otthonunkat belakni, nagyon sok mindent sikerült beszerezni, de van még hátra egy két dolog. Már évek óta együtt élek a párommal, tehát ez a része nem szokatlan számomra, jól ismerjük egymás nyűgét, nyavalyáját, főzni eddig is imádtam, és most még inkább, azt főzünk amit kigondolunk akkor amikor mi szeretnénk, takarítás is igen jól megy, mert csak magunk után kell elpakolni, és szuper beosztást is készítettünk ami csak megkönnyíti a helyzetünket. Az első számlák már megérkeztek, és mindennek utána számoltunk, egyenlőre még minden nagyon szép és jó, és remélem, hogy így is marad :)


Sok mindent kellett venni, de őszintén megmondom én élveztem a vásárlást, kikeresni a megfelelő dolgokat és esetleg megtalálni az akciókat és kedvezményeket. Még mindig van egy két dolog amire szükségünk van, de nem létfontosságú, ellenben  konzervnyitó az volt, mert kétszer is vésővel kellett kinyitnom a kukoricát :D A 100 forintos üzletekben elég jó áron lehet ilyen dolgokat találni.


Fűszerek, imádom, eddig sokfélét használtam de most még néhány újdonságra is rátaláltam. Friss fűszereim is vannak, de nem tudom elég lesz e nekik a fény ami itt van nálunk, remélem.


Beköltöztettem a fűszereket a kis dobozkákba :)


Első sütés a gázsütőben, nagyon féltem tőle, mert olyanokat írtak, hogy nem lehet benne sütni, megég az alja, nem lesz jó, hát nekem első alkalommal már jó lett és azóta is majdnem napi szinten használom, és jobb lett a pizzám mint ha normál sütőben készült volna :)


Karamellizált almás puding, az egyszerű dolgokat is könnyű feldobni


Sógyurma levél díszek, erre száradás után gyertya került, szerettem volna kifesteni, de fehéren szebb volt :) Télen jöhetnek a hópelyhe...


Egy kis őszi hangulat, anyával gyűjtöttünk egy rózsabogyót meg tobozt, olyan jól néz ki :)


A varrást sem hanyagolom, csak itt Szegeden még nincs varrógépem így a hétvégére redukálódik a varrás :)


A gyertyák, illóolajok a legújabb kedvenceim, most épp akciós kupon volt a dm-ben a gyertyára, így kihasználtam, bár még így sem mondanám olcsónak, de az illata mesés, az illóolajok pedig azonnal a téli karácsonyi időszakot idézik fel :)


Most megyek pakolok, mosogatok és jöhet egy kis fahéjas süti :)


-Rita



4 megjegyzés:

  1. Mindig annyira hangulatos képeket csinálsz, úgy szeretem őket nézegetni :) Arról a karamellizált almás pudingról lesz esetleg recept? És ez a tobozos dekoráció valami szuper, egyszerű, de nagyszerű, igazi őszi hangulatot varázsol a lakásba. A költözéses hercehurcát meg tudom érteni, mi kicsivel több, mint egy éve költöztünk össze a párommal és olyankor nekem is alig volt időm arra, amit szeretek, de mostanra mi is belaktuk a kis otthonunkat. Remélem lassan ti is végeztek minden pakolással és vásárlással.

    VálaszTörlés
  2. A kis fűszeresdobozok übercuki *.* A gázsütőről egyébként pont azt hallottam, hogy JOBB benne sütni, sőt, keresztanyámnak személyes tapasztalata is van erről. Guszta édességeket készítettél :-)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg cukik a dobozok! :) Én is sütöttem mindkét fajta sütőben, a gázt jobban szeretem. :)

    VálaszTörlés
  4. Abszolút átérzem a költözés okozta negatív és pozitív dolgokat. A párommal otthon Magyarországon nem tudtam összeköltözni, ezért kijöttünk Angliába 3 éve és összeköltöztünk :) Azóta Anglián belül 6szor költöztünk, tehát átérzem a kipakolás a negyedikről bepakolás a másik helyre című részt. :) Azóta nálunk is minden remekül alakul, az összeköltözés csak erősebbé tett minket. Sok boldogságot kívánok nektek!!
    Örülök, hogy most felfedeztem az Ezer-Íz blogodat fel is iratkoztam rá :)

    VálaszTörlés