Smink kedvencek idén nyáron!


Nyári kedvenceket már mutattam nektek, de ott főleg test és arcápolási termékek kerültek előtérbe. Mivel nem vagyok a világ legnagyobb smink guruja és én is csak ritkán sminkelek, így csak a nagy kedvenceimről szeretnék nektek pár szót írni, hátha más is épp valami hasonlót keres :)


Az arcápolási rutinom előzi meg a sminkelési folyamatot, erről már bővebben volt szó a blogon. ITT találjátok az készült igen hosszú bejegyzést.
Kedvenc alapozóm a Maybelline Fit me változata, 110-es árnyalatban. Kellően világos, a fedése is megfelelő és szép a finishe. Egész nap tart rajtam és kellemes a bőrömnek, erről is már volt teszt a blogon. A korrektor szintén Maybelline Fit meés jelenleg kapható legvilágosabb színt használom belőle. Nagyon sokáig elég a kiszerelés, nagyon jó a szem alatti sötétebb egyenetlenségek elfedésére, nem gyűlik össze az apróbb ráncokban sem. Ez a két termék már évek óta a neszesszerem és a sminkelésem biztos alapját képezi. Nyári hónapokban szeretek picit fényesebb termékeket használni az arcomra, legyen ez pirosító vagy highlighter. Mostanában többször előkerült a Sleek pirosítója Rose Gold árnyalatban. A nevéből adódóan egy rózsás, aranyos színről van szó. Nem csak az arcomra, de szem sminkhez is használni szoktam, meglepően tartós még ott is. Highlighterek jelenleg az Avon mark kollekciójából származnak.


Egy vizesebb, folyékony állagú és egy krémes tömörebb változat van nekem tőlük. Mindkettőt szeretem mert egészen az enyhe fénytől a látványosabb mennyiségig tudunk velük játszani. Könnyű a felvitelük és szépen fenn maradnak egész nap.


Az alapokhoz tartozik még az évek óta használt Oriflame alapozó szivacsom is. Nah, nem ez a darab az, amit évek óta használok, mert már vagy 5-8x újra vásároltam azóta. Nagyon jó a kialakítása és szépen eldolgozható vele az alapozó, korrektor, de még a pirosító vagy a highlighter is. Az Avon mark szemöldök formázó géljét is imádom, mert a nagy melegben is szuper tartós és garantáltan a helyén marad egész nap. A Rimmel Stay Matt kompakt púderjét is nagyon régóta használom, és nekem tökéletesen megfelel arra, hogy picit le mattítsam a fényes alapozómat és fixáljam a dolgokat.



A szememre jelenleg a Maybelline Color Tattoo 24HR 40-Permanent Taupe színét használom. Több darabom is volt a márka ezen krémes változatai közül és mindegyiket imádtam. Ezt azért szeretem különösen mert matt és nincsenek benne nagy csillámok így nagyon szépen lehet vele hétköznapi sminket létrehozni. Több színben is kapható. A legjobb smink alap a szemre amit használtam. Nagyon tartóssá teszi a színeket amik rá kerülnek, és a felerősíti őket. tényleg csak egy kevéske kell belőle, ujjal vagy ecsettel eldolgozva és kész is. A széleket én egy púderszínű szemfestékkel dolgozom el, de akár a púderünk is jó erre a célra. Mint mondtam, sokszor a pirosítóm kerül a szemere vagy éppen a bronzosítóm, így nyáron ezek a bronzos, terrakotta színek nagyon szépek.


A kedvenc tusom és szempillaspirálom is a világ legköltséghatékonyabb termékei. Mindkettő Lovely darab és együtt nem kerülnek többe mint 1500 forint. Nekem mindkettő nagyon jól bevált, a spirált majdnem minden nap, a tust ritkábban használom, de már vagy 4-5 éve. Nyáron szeretek egy kis vidám színt is belevinni a sminkembe. Mondjuk ez kimerül egy türkiz szemceruzánál, de nekem ennyi éppen elég. A Catrice darabja jól teljesít ezen a téren.



Itt láthatjátok rajtam az említett termékeket. Az ajkamra itt egy Avon mark szájfényt használtam, de a mindennapokban csak egy fényvédős ajakápolót használok. Az alapozó nem fed olyan erősen, hogy a szeplőimet eltüntesse, aminek én örülök. A szememre pedig a nagyon tartós krémes szemfestékből és a Sleek pirosítóból került. A tusvonalat az olcsó Lovely darabbal készítettem, szerintem nagyon szép fekete vonalat lehet húzni, bár én már egy hónapja nem húztam vele, így elég csálé lett. A highlighterekből is tettem magamra, de sajnos a képek nem adják vissza a kellemes fényüket.

---

Nekem ezek lennének jelenleg a kedvenc nyári termékeim, amik a sminkeket illeti. 

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése