Néhány változtatás!

Amint látjátok elég ritkásra sikerültek az elmúlt hónapok bejegyzései, sajnos mindig más teendőm akadt, de a képeket még mindig nagyon szorgosan készítgettem, így van most az a helyzet, hogy közel 1000 fotó várja a feldolgozást, hogy vagy a kukába vagy pedig a blogon végzi a sorsát.

Így a jobb képeknek, és témáknak megkegyelmeztem, és lassan de biztosan kiválogatom őket, hogy hasznos bejegyzés váljon belőlük. Sajnos kicsit kijöttem a rutinból ami a blogolást illeti, úgy rémlett, hogy ez gyorsabba ment nekem, de most, hogy megnézem már egy órája szöszölök 8 képpel és ezzel a néhány sorral, nah de ugye lesz ez még jobb is.

Szóval arra gondoltam, hogy hozok néhány új témát, és megpróbálok kilépni a terméktesztelős, sminkelős blog képéből, az indok egyszerű már nem ez köti le minden figyelmemet, sokkal inkább érdekel, a főzés, a sport, a kreatív ötletek, de természetesen megmaradnak a kozmetikumok is, hiszen ha találok valami kiemelkedőt és úgy gondolom titeket is érdekel akkor megosztom veletek. Így inkább egy amolyan hasznosabb blogot szeretnék létrehozni, ahol mindenki talál magának valami használhatót. A blog küllemén is szeretnék változtatni, de még nem álmodtam meg, hogy milyen legyen, úgyhogy addig ezzel kell, hogy beérjük :P

Most hoztam néhány képet, ami kiindulásnak tökéletes, és láthatjátok milyen bejegyzésekre számíthattok a közeljövőben!

Sok sok diy, recept, hasznos tippek és hasonlók amik igazából eddig sem álltak távol a blog témájától.


Megszokott receptek, egy kis csavarral!


Egészséges és gyors turmixok!


Mint mondtam azért a kozmetikumokat sem vetem meg, főleg amik ilyen csodaszépek! :))


Egy kis finomság!


Diy ötleteket is adok nektek, pl táska varrás, függönykészítés, díszpárnák, minden olyan ami még otthonosabbá teheti a lakást vagy a szobát!


Bemutatom, hogy én miket varrok hiszen ez az egyik hobbim manapság!


Hogyan kertészkedjünk lakásban, főleg ott ahol még egy párkány sincs! :)

Szóval lányok remélem izgatottak vagytok, és van egy két olyan téma amit szívesen látnátok, remélem több videóval is tudok nektek segíteni, és elsősorban valami olyanra gondoltam, amit ti is könnyen eltudtok készíteni!


-Rita 

2 megjegyzés: