BIODERMA PHOTODERM KID TEJ SPF50+ vélemény!

Akik régóta követnek, azok tudhatják, hogy már évek óta ugyan azt a fényvédőt használom az arcomra -ITT olvashattok róla-. Igazából nem is terveztem új alternatívát kipróbálni vagy beszerezni, de egy véletlen adta lehetőség után azt hiszem egy újabb gyöngyszemre bukkantam, amit jó ha megjegyzek, mert ki tudja mikor lenne szükségem egy alternatívára.




Ismét a bevált márka háza tájáról került ki a győztes darab. A húgomnak rendeltem még hónapokkal ezelőtt ezt a darabot és bár akkor is teszteltem a kezemen, nem nyűgözött le komolyabban.

A termék maga egy enyhén kékre színezett folyékony, már-már híg krém, amit nagyon könnyű az arc bőrén is eloszlatni. A kék szín egy indikátor, ami a felvitelt segíti és néhány pillanat alatt el is tűnik. Nincs benne illatanyag, amit én nagyra tudok értékelni, nah nem azért mert olyan nagyon zavarna, egyszerűen nem szeretem az arcom közelében a túl illatosított dolgokat, mert egyszerűen zavaró az orromnak.

Felvitel után egy enyhe fényt ad a bőrnek, ami engem nem zavar különösebben, de ha valaki a matt arcbőrt kedveli, akkor talán érdemes más fényvédelem után nézni, vagy pedig nem önmagában használni. Nagyon jól viselkedik a korrektorral és az alapozóval is, könnyű rá sminkelni. Egyedüli negatívum, amit több fényvédőnél is tapasztaltam már, hogy ha a szemem közelébe kerül, vagyis konkrétan bele, akkor bizony könnyet csal az ember szemébe. Nagyon jó védelmet nyújtott az egy hetes tesztelésem alatt. Nem okozott semmi problémát, pattanást. Kényelmes és jó viselet a bőrnek.


Természetesen nem csak arcra használhatjuk ezt a kifejezetten gyermekeknek készült magas faktorszámmal ellátot fényvédőt, hanem testre is. 

Ha valaki egy megbízható, jó minőségű és viszonylag olcsó fényvédőt keres, amit akár arcra is használhat, akkor azoknak ezt a változatot is tudom ajánlani, a már jól ismert BIODERMA PHOTODERM LEB mellett.


Én a notino oldaláról vásároltam, 100 ml 3990 Ft

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése