AVON LUCK LIMITLESS - parfüm ajánló!


Néhány héttel ezelőtt érkezett meg hozzám az Avon egyik újdonsága, a Luck Limitless nevű parfümje. Már az elődjét is használtam és szerettem, így erre is nagyon kíváncsi voltam. 

Az üvege teljesen azonos az elődökkel, csak ebben az áttetszős, picit sárgás folyadék helyett most kék szín került. Leírása alapján egy igazi nyárias, könnyed, citrusos illatott rejt az üveg. A citrusosság és a virágos jegyek jelen is vannak, de van benne valami intenzív, picit szúrós jegy, amire nem tudtam még rájönni, hogy mi lehet. Ez a zavaró tónus a felfújás után 10-15 perccel már lecsendesedik, majd később teljesen el is tűnik. Így érdemes lehet belőle kis mintát venni, hogy saját bőrünkön is ellenőrizni tudjuk, hogy nekünk tetszik-e.

A netes vélemények alapján sokan édesnek, vizesnek vagy pedig éppen frissítő mentás-uborkás jellegűnek írják le, de számomra ezek a jegyek nem lelhetőek fel benne (persze mindenkinek más a szaglása és máshogy is írja le az illataokat, szóval nem állítom azt, hogy nem lehetséges :P). Én leginkább egy citrusos (hiszen pomelo van benne) kesernyés illatot érzek, ami órákkal a felfújás után csendesedik le. Ehhez az ámbra picit teltebb, valóban édes illata párosul, de nem cukorkás, gejl módon.

Érdekes lehet számotokra, de én úgy érzem, hogy ez egy teljesen unisex illat. Nem azért, mert nem nőies, vagy mert túl férfias. Egyszerűen annyira a középúton van, hogy akár egy nőn vagy férfin is eltudom képzelni. Mondjuk az üvege már más kérdés, hiszen az kifejezetten nőiesre sikeredett. Az ára akciósan 4799 forint.

Ha valaki szereti a friss, citrusos illatokat, akkor szerintem ezt is kedvelni fogja. Én nem vagyok nagy rajongója ennek az illatcsaládnak, de még így is igen kellemesnek találom, főleg a nyári nagy melegben. Viszonylag hosszantartó illata van, ami szerintem nagyon jó, már csak az árkategóriája miatt is. Nem szoktam nagy "katalógus illat rajongó" lenni, mert mindig csalódok, vagy a tartósság vagy pedig a tucat illetjegyek miatt, de most azt hiszem ezt eltalálták.



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése