AVON LITTLE BLACK DRESS WEEKEND - parfüm ajánló!


Eddig már két kedvenccé vált Avonos illattal jelentkeztem nektek, de sajnos ennél a darabnál kicsit vegyesek az érzéseim. Egyáltalán nem vagyok oda a citrusos illatokért, nekem nem a frissességet és a könnyedséget sugározza, inkább tolakodó és tisztítószer jellegű. De akkor lássuk, hogyan is teljesített az Avon Little Black Dress Weekend illata.


Nekem a csomagolás nem tetszik.  A papír teljesen elhagyható lenne és inkább egy szép felirat illene hozzá. Noha ez nem olyan mérvadó indok, hogy valaki csak ezért ne vegye meg, de gondoltam megemlítem. Az eredeti változatnál sokkal szebb az üveg.

Az illata nekem egyrészt kellemes, másrészt pedig túl sok. Első szaglásra egy frissítő limonádét érzek, kellemes édeskés pézsmás illattal. De ez a kellemes, friss jelleg pillanatok alatt elillan és valami más marad utána, amit már nem igazán kedvelek. Ha végig az a limonádés könnyedség maradna, akkor ez lenne életem első citrusos illata amit imádnék. Szerintem nem kifejezetten nyárias, inkább őszi vagy téli illatnak mondanám. Hiszen a frissesség után inkább egy édes, virágos, már-már fűszeres illat marad. Lehet, ha akkor próbálkozom majd vele, jobban teljesít.

Szóval számomra ez nem lett befutó. Pozitívum, hogy egy tartós és intenzív illatról van szó. Leírásával, mely szerint ez egy könnyed, nyárias darab én nem értek egyet, de csekkoljátok magatokon, lehet ott máshogy viselkedik.

Az ára akciósan 3699 forint.

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése