Utazós neszesszer - bőrápolás és smink!

Olyan alapvető darabokból áll az én kis utazós neszesszerem, hogy már gondolkodás nélkül dobálom össze magamnak. Mivel legtöbbet haza, a szüleimhez utazok, így van néhány dolog, amit nem szoktam magammal vinni, mert otthon is van belőle, de a kedvenceimet szívesen megmutatom nektek is!


Két részre bontanám a neszesszerem tartalmát. Egyik kategóriába a bőrápolásomhoz szükséges termékeket, a másikba pedig a sminkemhez szükséges darabokat sorolnám.

Szeretem a kompakt, egyszerűn használható termékeket, amik nem igényelnek semmit extra felkészülést a használatukban. Egyik termék sem kifejezetten utazós méret, inkább az otthon is használatos kedvencek. 


Dm Ebelin hajkefe - évek óta használom és imádom ezt a fésűt. Nagyon könnyen tisztán tartható és a funkcióját tökéletesen ellátja. A mérete lehet nem éppen utazóbarát, de nekem nincs másik darabom, így ezt szoktam vinni.

Zara Joyful Tuberose parfüm - praktikus mini kiszerelés, így kis helyen is elfér. Az illata nagyon kellemes, gyümölcsös, enyhén virágos. Illatjegyei között a szantálfa, pézsma, vanília is megtalálható. Rajtam viszonylag sokáig érezhető az illata, de mivel egy olcsó termékről van szó, így nem sajnálom akár napjában többször is újra használni.

Nivea Powder Touch dezodor - kedvenc illatom a dezodorok között, amiket eddig próbáltam. Kellemes púderes, édeskés illata, ami egész nap érezhető. Hatékonynak tartom, bár az óriási nagy melegben még nem volt alkalom használni. Sajnos fekete ruhán nyomot hagy, de kimosható.

Bioderma Photoderm LEB napallergia elleni spray SPF30 - régebben írtam már erről a naptejről egy külön tesztet, az elérhetőségét ITT találjátok. Ezt évszaktól függetlenül mindig használom az arcomon, nyáron pedig testre is (arra van külön másik változat is, de ilyen utazáskor nem szoktam kettőt vinni). Funkcióját szuperül ellátja, ha valaki nem kedveli, hogy enyhén fehéres réteget képez a bőrön, akkor ne ezt válassza. 

Avon Anew Clean arctisztító balzsam - sokkal jobban szállítható szerintem mint egy micellás víz, nem kell attól tartani, hogy kifolyik esetleg. Kis helyen is elfér és nagyon szépen eltávolítja a sminket. Olajos, krémes állaga miatt a száraz bőrnek igazán kellemes a használata, én lemosás után a bőrömön maradt réteget már nem szoktam eltávolítani, egy kis extra hidratáltság soha nem árt.

Vichy Minéral 89 booster - imádom az utóbbi időben használni, ezt a könnyed géles formulát. Gyorsan felszívódik és kellemes bőrérzetet ad, nem irritálja a bőrömet. Reggel és este is szoktam használni az arcápolásom második lépéseként. Utazások alkalmával nem szoktam túl sok arcápolót magammal vinni. Üvegből van, így nehéz és hát ebből adódóan törékeny, egy rossz mozdulat és oda a szuper booster.

Mixa Hyalurogel Light arckrém - ezt a terméket nem igazán kedvelem az illata miatt, mert túl intenzív és kellemetlen számomra, de mint krém nagyon kellemes a bőrön. Nincs más krémem jelenleg, így ezt vittem most magammal, de ha elfogy nem fogom újra vásárolni. Ennek is üveg tégelye, így nehéz és szintén törékeny.

Aromax Csipkebogyó olaj - nagyon szeretem ezt az olajat hidratálóként használni, mert annak ellenére, hogy egy olaj az éjszaka alatt szépen beszívódik és másnap egyáltalán nem hagy fényes esetleg zsíros érzetet a bőrön. Az arcom és a nyakam területén 2-3 cseppet szoktam eloszlatni, kis ütögető mozdulatokkal. Nem igazán utazóbarát a csomagolás, a kis kupak képes eltekeredni, nem zár olyan pontosan. Így csak az igazán bátraknak ajánlom, hogy ezzel utazzanak.

Általában ezekből a termékekből áll az én arcápolási szekcióm. Természetesen tusfürdő, sampon illetve fogkefe is része szokott lenni a neszesszeremnek, de mivel most épp haza utaztam így ezeket vinnem nem kellett.

---

És akkor jöjjön is a sminkes szekció. Nagyon minimális a hétköznapokon használt termékeim száma. Nem szoktam alapozót használni, így vinni sem vittem magammal. 



Eszközök -  legtöbbször csak ezt a 3 terméket szoktam használni, kicsik és praktikusak. Az egyik az Alverde kabuki ecsete, ami a legnagyobb kedvencem, évek óta használom és hibátlan. Mérete miatt tökéletes szállításra. A Real Techniques mini szivacsát a korrektor felvitelére szoktam használni. Praktikus mini méret, így igazán pici helyet foglal. Ebay ferde ecsetét a szemöldökömön alkalmazom. Por és gél kiszerelésű termékek felvitelére is tökéletes.

Lovely Pump Up szempillaspirál - mint mondta régebben is, ez egy szuper olcsó de tökéletesen működő termék. Számomra nincs szükség ennél drágább termékre, hiszen hibátlanul működik rajtam. Szép fekete színű, nem csomósodó változat, elválasztja és megemeli a pillákat.

Maybelline Fit Me korrektor - legszuperebb korrektor amit az utóbbi időben használtam. Ez már a világosabb változat, ami végre elérhető nálunk is. Nagyon szépen illeszkedik a bőrömhöz és egész nap a helyén marad.

Carmex cseresznyés ajakápoló - jelenleg ez a kedvencem, amit a táskámban is mindig magammal viszek. Kellemes mentolos, cseresznyés az illata és íze. Bár az eredeti változatot nem kedveltem ezt végre én is szeretem.

Avon mark Glow On ragyogást fokozó sminkalap - hónapokkal ezelőtt már írtam róla egy külön tesztet és ott képet is láthattok, hogy milyen is valójában. Én az arccsontomon szoktam használni highlightertként. Mivel a szememre és a számra sem szoktam semmit tenni, így az arcpirosítókkal és kellemes csillámos dolgokkal szoktam én feldobni az összképet. 

Avon mark pirosító - amióta megérkezett hozzám ez a Soft Peach árnyalat, azóta legtöbbször ehhez nyúlok. Kellemes és friss árnyalat, ami a hétköznapokon nagyszerű választás. Erről is írtam egy külön tesztet, ott láthatjátok a színét is rajtam.

Avon mark szemöldökformázó duó - ez egy teljesen új része a kollekciómnak, még a tesztelési folyamatban vagyok. Egy világosabb színt választottam most, hogy a nyári időszakban a világosodó hajamhoz a szemöldököm is passzoljon. Nagyon örülök, hogy van benne egy kis tükör, mert így külön nem kellett hoznom, és a mini sminkemet ezzel is könnyedén feltudtam vinni.

---



És végezetül a neszesszer, ami ez az óriási Women'secret darab. Már évek óta hűséges társam. Akciósan jutottam hozzá és a minősége fenomenális. Még teljes áron is garantáltan megvenném, ha most kerülne rá sor. Jó széles a kialakítása, belül több zseb és cipzáros rész is található. A falai kellően merevek, így a benne lévő termékek valamilyen szinten biztonságban vannak.

---

Szóval ennyi lett volna az én utazós neszesszerem bemutatója. Remélem találtatok egy két olyan terméket, amit ti is szívesen kipróbálnátok.


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése