Tavaszi testápolás kisokos - tippek és trükkök a selymes és sima bőrért!

Itt a jó idő, előkerülnek a nyitott lábbelik és a rövidebb nadrágok, szoknyák. Hogy ha eddig még nem is, most már sokaknál elérkezett az extra bőrápolás ideje. Ha te is azok közé tartozol, akik extra figyelmet fordítanak ilyenkor a kényes területekre, akkor bemutatom, hogy én ilyenkor mit szoktam használni.

Több részre bontottam ezt a tavaszi felkészülést. Az első ilyen részben a bőrradírozás, szőrtelenítés és a testápolás kapott helyet.

Az én kis listám nem valami csoda és nem is lekövethetetlen, nem áll ezer termékből, de azért nagyszerű eredményt lehet elérni ezekkel is.


Az én tavaszi bőrfelkészítő kelléktáram 


Pepco Home törölköző 
Avon Planet Spa Greek Seas Bőrpuhító Testradír

Fontos a bőrradírozás. Erre több terméket is hoztam nektek. Az egyik kedvenc tippem, amit ajánlok bátran, az nem más mint a mini törölközők. Ezt a hármas csomagot a Pepcoban vásároltam 290 forintért. Mosás után már lehet is őket használni, akár az arcunkra (sminkelmosónak, gyengéd bőrradírnak) vagy akár a testünkre egy kevés tusfürdővel, de akár magában is. Gyengéd, de mégis alapos. Használat után csak csavarjuk ki a vizet belőle, hagyjuk, hogy megszáradjon és bedobhatjuk a mosásba a többi törölközővel.

Azoknak, akiknek ez a módszer nem tetszik az Avon planet spa greek seas testradírját tudom ajánlani. Szuper illata és csodaszép kék színe van, apró só szemekkel és alga darabokkal egy igazán wellness hatású tusolásban lehet részünk. Akár a két termék együttes használata is lehetséges. De arra mindig ügyeljünk, hogy heti egy két bőrradírozásnál többet ne végezzünk.

+ TIPP Ha szeretnénk magunk készíteni otthon bőrradírt, akkor akár a kávézaccos és a cukros változat is nagyszerű alternatíva lehet, ami még ráadásul még ingyen is van.


Isana Női Borotva Készülék 6 Pengés

Ha már szó volt a rövid szoknyákról és nadrágokról, valamint a csupaszon álló lábakról, akkor sokunknak fontos a sima és szőrtelen láb. Manapság sokan kampányolnak a szőr és annak természetessége mellett. Szívük joga, engem nem botránkoztat meg, sőt ha nekik úgy jó, akkor az fantasztikus. Ám én inkább selymes és sima lábak híve vagyok, amihez a képen látható Rossmannban beszerezhető, 6 pengés, cserélhető fejű borotváját használom. Ez a darab már több mint 4 éves, ami szerintem hihetetlen. Sajnos ez már megérett a kidobásra, mert nem olyan régen eltört, és a fejet már igen nehéz cserélni rajta. Nem szeretem az egyszer használatos borotvákat, mert rengeteg szemetet termel. Lehetséges, hogy egy fém változatot szerzek be ezek után, amiben csak az élet kell cserélni.

Borotválkozáshoz borotvahabot, vagy pedig olyan hajbalzsamot szoktam használni, ami a hajamnak nem vált be. Enélkül nem érdemes borotválkozni, sokkal hatékonyabb és jobb eredményt érhetünk el ezzel, mintha csak vizes lábon használnánk a borotvát. 

+ TIPP Ha érzékeny a bőrünk, és gyakran kipattog borotválkozás után, akkor érdemes körömvirágkrémmel vagy más nyugtató géllel átkenni az érintett területet. Fontos, hogy ilyenkor ne használjunk olyan terméket, ami irritálhatja a bőrt (illatanyag, alkohol).


Babydream babaolaj 
The body shop mangós testvaj 

A wellnessi tusolás, szőrtelenítés után első nap én a tusolóban is használható baba olajat preferálom. Ez nem irritálja a frissen borotvált bőrt és extra simaságot és ápoltságot ad. Mivel nagyjából hetente végzem el a bőrradír, szőrtelenítés és extra olajos ápolási rituálémat, így a köztes napokra bőven elegendő egy kevés testápol vagy testvaj használata. A testvajat a száraz bőrűeknek és inkább estére ajánlom, míg a Dove kókuszos testápolóját a normál bőrűeknek.

Jelenleg ez a kedvenc testápolóm, isteni édes kókuszos illata van, könnyed vizes állagú így a nap folyamán sem zsíros érzetű a bőr, ami nekem nagyon fontos. 

+TIPP Ha extra ragyogó és napbarnított bőrt szeretnék, akkor manapság sok helyen kapható testápolókhoz adható barnító koncentrátum, amivel könnyedén kikeverhetjük a kívánt színt. Ha csak egy két árnylatot szeretnénk barnulni, akkor nagyszerű módszer. 
---

Szóval nálam ilyen az extra bőrápolás, ezek azok a termékek, amiket én szívesen használok ehhez. Remélem találtatok egy két terméket vagy tippet, amit Ti is szívesen kipróbálnátok.


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése