Mi van a táskámban - hétköznapi kiadás - Fjällräven Kånken - Black!


Nemrég megvásároltam életem első drága és márkás táskáját (nem mintha ez valami nagy dolog lenne, de nekem tényleg nem igazán voltak minőségibb darabjaim, így azt sem tudtam mire számíthatok). Ez a darab egy Fjällräven Kånken - Black Original. Hónapokat gondolkodtam rajta, még egy bejegyzésben is megemlítettem nektek, hogy nehéz a döntés. Viszont a Glamour napokon sikerült 20% kedvezménnyel megvennem. Még így is drága volt, de bízom benne, hogy hű társam lesz. Évek óta csakis hátizsákot hordok, nem igazán vannak nőies, vállon vagy ne adj isten kézen hordható darabjaim. Amik vannak a készletemben az is testen átvethető, kisebb változatok.
Úgy érzem,hogy a Kånken kifejezetten a stílusomba illik, jól kombinálható a meglévő ruháimmal, cipőimmel. Egyébként a pigshoes.hu oldaláról rendeltem.









Megérkezésekor nagyon kicsinek találtam a csomagot. Valahogy nagyobbra számítottam, pedig mindent elolvastam a táskáról, minden méretet kívülről tudtam, de meglepett. Ez egy 16 literes változat, az eredeti típus, ami 1978-ban a piacra került. Alapvetően kisiskolások számára készült a hátproblémák megelőzése és redukálása érdekében. Minden egyes részlet tökéletes, a gombok és a cipzárak is tartalmazzák a márkajelzést. Elől egy kisebb zseb, két oldalt egy-egy nyitott zseb valamint a táskán belül egy nagy tér található.

Összességében nagyon tetszik a táska és élőben is olyan mint vártam. Szerintem szuper lehet azok számára, akik sok dolgot cipelnek magukkal, mert ebben a táskában bőven lesz hely. Viszont ha valaki egy jól kialakított belső tárhellyel rendelkező változatra vágyik, azok felejtsék el ezt a táskát. Ez a táska egy nagy tárhely, amiben nekünk kell a dolgokat okosan elrendezni. Ha valaki soha nem találja a dolgait, akkor valószínűleg ebben sem fogja. A táska hátsó részében egy szivacs található, ami kivehető és párnaként funkciónál.

Nagyon tetszik az anyaga, erős vásznas jellegű, ami ellenáll a kopásnak és a nedvességnek

 Az új táska megérkezése után azonnal át is költöztem bele. Persze a sok apró szemetet és régi blokkokat, rágópapírt nem tartottam meg, de a fontos és mindennapi termékeimet nektek is szívesen megmutatom. Tehát jöhetnek azok a dolgok, melyek először a táskába kerültek.

Ez amolyan mindennapos változat, de ha egész nap úton vagyok, esetleg több napra utazok, akkor picit módosul a felszerelés.

Alapvető felszereléseim 


Nagyjából ezek azok a dolgok, amik a fő részben kaptak helyet. A határidőnapló amúgy csak postára menéskor jön velem, hogy a szelvények ne gyűrődjenek. 


Határidőnapló - ebben rengeteg ajánlott levélhez való zöld cetlit tárolok, valamint sok woodstorefamily motyót. 

Kulcscsomó - ez egy nagyon alap dolog, de az az igazság, hogy nincs is mindig nálam :D

Pénztárca - ezer éves ebay darab, picit már kopott de a funkcióját ellátja. 

Bevásárló táskák - nejlon helyett ezeket használom a zöldségek és gyümölcsök vásárlásakor, szintén ebayről vettem. 


A táska első kis zsebében ezeket szoktam tárolni 


Apróságok 

Ajakápoló - cseresznyés carmex az egyik legnagyobb kedvencem, szerintem szuperül végzi a dolgát. 

Kézfertőtlenítő - jelenleg ez a vaníliás van a soron, szerintem kellemes az illata. A Bath & Body Works PocketBacokat a notino oldalán találjátok.

Valami rágó, cukorka vagy hasonló - jelenleg a tictac kókuszos ananászos darabja van a táskámban, és kifejezetten jónak tartom. 

Mini kézkrém - mindig jól jön egy kis extra ápolás, főleg a hűvösebb hónapokban volt ennek nagy jelentősége.


Az előző táskámnak volt belül egy kisebb cipzáros része, ahol ezeket a higiéniás termékeket tároltam. Ebben viszont nincs, így egy neszesszerbe pakoltam őket. Ebben van mindenféle dolog, ami a képről hiányzik, de ami mindig van nálam az sebtapasz. Sajnos gyakran lesz vízhólyagos a sarkam, így mindig kell valami amivel letapaszthatom.


Ha egész napra indulok, és ha van elég eszem, szoktam tenni egy palack vizet és valami gyümölcsöt vagy müzlit a táskámba.


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése