Avon januári újdonságok 2018!


Még decemberben volt lehetőségem az Avon újdonságai közül választani néhány terméket. Az ünnepek közeledtével nem csak magamra gondoltam, így a leírásban bízva a páromnak is kértem egy parfümöt, remélve hogy nekünk is tetszeni fog az illat. 

Ti is láthatjátok, hogy nem igazán foglalkoztattak a sminktermékek. Az utóbbi időben a jól bevált korrektor, szempillaspirál, szemöldökgél hármasán nem igazán léptem túl. Nem vonz semmilyen rúzs vagy szájfény, egyedül talán a pirosítók és a highlighterek tudják még megdobogtatni a szívem.

Akik már régebb óta követnek, azok tudhatják, hogy mennyire oda vagyok a kókusz illatú termékekért és magáért a kókuszért is. Így nem volt kétség, hogy a Avon Care Kókuszolajos termékcsaládból választani fogok valamit.

---

A választásom Avon Care Kókuszolajos többfunkciós krémjére esett. Ami egy óriási tégelyben érkezik, hiszen 400 ml termékről beszélünk. Most akciósan 699 forintért juthattok hozzá. Nem igazán gondoltam túl a dolgot, egyszerűen szerettem volna egy kellemes illatú testápolót, amit bármikor magamra applikálhatok. Maga az illat nagyon kellemes, nem túl intenzíven kókuszos. Az állaga nekem nagyon tetszik, végre nem egy vizes jellegű termékről van szó, hanem egy sűrűbb testvajszerű krémről, ami télen számomra sokkal kellemesebb. Ekkora mennyiség szerintem bőven elegendő hosszabb időre, nekem praktikus a csomagolása is, hiszen az utolsó cseppig ellehet fogyasztani a terméket. Nem bántam meg, hogy ezt választottam. Lehet, hogy a kézkrémre is beruházok, mert az mégis csak praktikusabb kiszerelés ha magammal szeretném vinni. De lehet addig ebből fogok egy kisebb mennyiséget egy tégelybe áttenni. Aki egy egyszerű, kellemes illatú testápolót keres, annak tudom ajánlani.




---

Szerettem volna kipróbálni Advance Techniques hajbontó kefét, mert a jelenlegi ehhez hasonló fésűm már lassan a végét járja és a kinézete is már igen leharcolt. 

Maga a fésű egy egyszerű zacskóban érkezik, a mérete kézreálló és jó a használata. Maguk a kis tüskék picit erősebbek és merevebbek, mint az előző darabomé, de nem kellemetlen a fejbőrnek. Funkcióját ellátja és valóban könnyebben megy az ilyen típusú fésűkkel a haj bontása. Akciósan 1999 forint, úgy gondolom ez az az összeg amiért megéri megvenni, viszont ennél többet én nem adnék érte.




---

Már régebben is szerettem volna a páromnak is kérni valamit amit ő is tesztelgethet és csak az övé, de a parfümökön kívül semmi mást nem tudtam elképzelni, ami szívesen használna. Így esett a választás a Musk Vulcain kölnire.

Kicsit aggódtam, hiszen mégis látatlanban rendeltem, és ráadásul egy olyan terméket, aminek az illata a legfontosabb. Elsőre nekem nem is igazán tetszett, nem igazán volt hozzá illő illat. Első fújásra talán túl intenzív, túlzottan sablonos volt. De fél óra elteltével édeskés, fűszeres illat maradt. Szerintem ideális téli változat. 5-6 órás tartóssággal lehet számolni, ruhaneműn tovább megmarad az illat. Ára nagyon barátságos 2099 forint, így aki esetleg kíváncsi az illatra annak érdemes lehet megrendelni. Maga az üveg egyszerűsége nekem nagyon tetszik.

Illat jegyek alapján nekem egy meleg fűszeres, édeskés illat.

fejillat: olasz citrom, guatemalai kardamom, alma
 szívillat: madagaszkári fekete bors, egyiptomi geránium, indonéziai pacsuli 
alapillat: vulkanikus stórax balzsam, forró láva akkord, erőteljes pézsma



Köszönöm a lehetőséget az Avonnak. Örülök, hogy ismét sikerült olyan termékeket választani, melyek már első néhány használat után is érezhetően beváltak.

Ti miket vásároltatok az utóbbi időben? Van valami új kedvencetek?

-Rita 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése