Victoria's Secret Aqua Kiss testpermet - vélemény!


Imádom a Victoria's Secret testpermeteket. Számtalan illatban és csodaszép csomagolásban kaphatóak. Szerintem mindenki talál magának olyan illatkombinációt, amit szívesen kipróbálna. Nekem ez már a harmadik illatom a márkától és biztosan nem az utolsó.

Az Aqua Kiss már a nevével is a frissességet, a vizes jelleget sugallja. Nem lesz meglepő, de az illat is egy valóban vizes, könnyed nyárias illat. Olyan mint a frissen mosott ruhák, vagy a zuhanyzás utáni vizes bőr. Nehéz pontosan megfogalmazni, de nekem ezeket juttatta rögtön az eszembe.

Az ára 2920 forint körül mozog. Én a Notinon rendeltem, itt a legolcsóbb és még sok más változatban is megtalálható. 250 ml terméket kapunk az árért, ami hatalmas mennyiség. Mindennapi használat mellett is nagyon sokáig kitart. Nem mondanám a legtartósabb illatnak, de én mindenképp testpermetként kezelem, hiszen ez az is, így akik egy parfüm tartósságára számítanak, azok lehet csalódni fognak. Ruhán, hajon tovább megmarad az illata. A csomagolás szerintem nagyon szép, bár műanyag, így nem olyan minőségi mintha üvegből lenne, de engem ez sem zavar. Szép ez a kékes hatás, az üveg hátoldalán lévő virágos képpel.

Illatjegyei között megtalálható a kamilla, a frézia, a tengeri jegyek, aloe vera valamint a százszorszép.

Kellemes, nem tolakodó, mindennapi friss illat. Szerintem nyáron tökéletes, akár a táskába is bedobhatjuk és napközben is frissíthetünk rajta. Mivel műanyag, így nem is nehéz és nem is törékeny.




Ti szeretitek a Victoria's Secret testpermeteket?

-Rita 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése