Trnd Projekt - Bondex Vintage termékek!

Nem ez az első alkalom, hogy sikerül részt vennem egy trnd projektben, de talán ez az első, amit nagyon szerettem volna minden formában dokumentálni, mert egyszerűen nagyon közel áll hozzám a téma. Mikor megérkezett a csomag, teljesen ledöbbentem. Nem számítottam ekkora mennyiségre és egyszerűen azonnal beindultak az agytekervényeim, hogy ebből mennyi mindent lehet felújítani.

Készítettem egy csomagbontogatós videót, amiben az első benyomásaimat láthatjátok.


Természetesen először mindent alaposan átolvastam, megnéztem és próbáltam minél több információt begyűjteni, hogy a későbbi tesztelés alatt már csak magára a termékekre tudjak figyelni. Néhány mondatot elolvasva rájöttem, hogy itt nincs semmi komoly vagy lehetetlen folyamat, és még egy óvodásnak is könnyen menne a termékek használata. Így azonnal ki is próbáltam a termékeket.




3 színt 1 waxot és megannyi segédeszközt küldtek. Még a festékek felkavarásához is mellékeltek pálcákat, ezt nevezem én figyelmességnek! Öröm volt a projektben részt venni és a termékekkel dolgozni.




Első körben ezt a pici ékszertartó dobozt festettem és waxoltam le. Az apró fém részeket egy mini csavarhúzóval eltávolítottam és megkezdtem a festést. Érdemes lett, volna előtte lecsiszolni a fa felületet, mert picit érdesnek, durvának látom, már így a képeken is. 

Vintage festékeke - 3 színben érkezett hozzám a festékekből és azonnal megszerettem a formulát. Könnyen és gyorsan lehet vele dolgozni. A terméknek nincs semmilyen kellemetlen illata, a mellékelt ecsetekkel tökéletes volt a festék felvitele. Számomra a fehér szín volt a legnagyobb befutó és ezt éreztem a legjobbnak is közülük. A másik két szín (amik eléggé hasonlóak) az én ízlésemnek kicsit sötétek. Jó lenne ha esetleg a későbbiekben még több színnel és esetleg még több világos árnyalattal rukkolna elő a Bondex! A festéket felvitel után egy rongy segítségével vissza törölhettük, de én ezt nem minden esetben tartottam takarékos vagy jó megoldásnak. Csak natúr, nem kezelt fán mutatkozik meg a visszatörlés előnye. Itt a fa erezete szépen kirajzolódik. De lakkozott, mázas felületen semmi értelme. Én kezelt felületen két réteggel dolgoztam a tökéletes fedés érdekében és inkább a wax-szal játszottam, hogy egy kicsit különlegesebb hatást érjek el. A festék felvitele után nagyjából 2-3 órát érdemes várni, ennyi idő kell a száradáshoz. Ezután jöhet a következő réteg, vagy pedig a waxolás.


Bondex metál effect wax - Soha nem használtam ezelőtt bútor waxot, így ez újdonság volt a számomra. Egy világosabb színnel lehet elsőre jobban boldogultam volna, de maga a végeredmény nagyon tetszett sok esetben. A wax felviteléhez ecsetet vagy pedig rongyot használhatunk. A wax száradása nagyjából egy óra. Az idő leteltével egy ronggyal átdögölve egy fényes, metálos hatást kapunk, gyöngyházas csillogással. Természetesen ez nem minden bútornak illetve lakásnak áll jól, így érdemes előtte megnézni, hogy nekünk mennyire tetszik. De ha véletlen a végeredmény még sem nyerte el a tetszésünket, akkor legrosszabb esetben vissza csiszoljuk a réteget. A wax száradása után egy vízálló réteget kapunk, amit lehet takarítani. A wax ideális sablon minták átvitelére is. Mi a mellékelt mintákat használtuk, de sok festékboltban lehet kapni rengeteg mintát, feliratot is.


A festékek és a wax használatáról készítettünk egy rövid videót is, amiben egy egyszerű vintage, tábla dekorációt készítünk. Természetesen, nem csak a tábla esetében célszerű a videóban említett lépéseket követni.




A festékek és a wax használata a videóban

---------------------------

Összességében nagyon örülök, hogy részt vehettem a projektben és kipróbálhattam a termékeket. Hamarosan érkezik a termékek használatával más bútorfelújítós videó is. Remélem titeket is érdekel a hasonló téma, mert én imádok kacatból valami hasznosat és szépet alkotni.

Remélem későbbiekben bővül a festék és a wax kínálata is, mert két nagyszerű és könnyen használható termékről van szó.

Öröm volt alkotni és bemutatni az ismerősöknek Bondex családot. Mindenki nagyon pozitívan és érdeklődve fogadta.

Köszönöm a lehetőséget a trnd csapatának!


-Rita 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése