Mark arcpirosító púder - Soft Peach - vélemény!


Hetekkel ezelőtt megérkeztek az Avon újdonságok. Én választhattam mind a 3 terméket és izgatottan vártam őket. Kimondottan nagy pirosító rajongó vagyok, de azért nem kell túlzásokra gondolni. Nagyjából 8-10 állandó darabom van, amiket napi szinten használok. Főleg a természetes barackos, mályvás színek a kedvenceim és talán ezek is azok amik a legjobban állnak. Pirosas vagy rózsás árnyalatokat már nem is választok és nem is csábulok el, mert kimondottan gyerekes vagy barbis hatást ad és azt nem kedvelem.




Ezért esett a választásom első körben egy Mark arcpirosítóra mégpedig egy barackos színben (Soft Peach). A csomagolás tetszetős, egyszerű semmi csicsa. Dobozban érkezik egy kis védő, műanyagba csomagolva. A dobozka is strapabíró, jól záródik. Nekem ugyan a tükör hiánya sem jelent gondot, sőt még a púderekből sem szokott nekem hiányozni. 1,4 gramm terméket kapunk jelenleg akciós áron, ami nagyjából 1300-1400 forint. Teljes áron is barátságos 2300 forintos áron juthatunk hozzá.





A termék színe nagyon természetes egy enyhe fénnyel, csillogással, ami az arc bőrén már nem is jelentkezik. Könnyű a felvitele, főleg olyanok számára akik most ismerkednek a sminkeléssel. Értem ezt arra, hogy könnyű építeni és könnyű belőle keveset használni. De azok, akik az extrémebb pírt kedvelik szintén elérhetik a kívánt extrább hatás néhány plusz ecsetvonással. Szerintem nagyszerű termék a mindennapokban, amióta megérkezett én mást sem használtam. Többféle árnyalatban is megtalálható, így szerintem mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet. El is gondolkodtam egy másik árnyalaton mégpedig a Desert Rose-on, ami egy mályvásabb szín. Én vagy arckrém, fényvédő fölé használom (egy valóban no make up gyanánt, mert kb csak ez és egy kis spirál van rajtam) vagy pedig az alapozóra. Tökéletesen mutat és kimondottan tartós is. A termék egy picit porol, az utolsó képen ezt láthatjátok, de nem befolyásolja a termék használhatóságát, az ecseten szépen megmarad és könnyű eloszlatni.


Több rétegben láthatjátok itt a kezemen


Arcon pedig ilyen (fotón nem olyan intenzív, mint élőben de szerintem az árnyalat nagyjából kivehető)


Összességében, nagyon örülök, hogy erre esett a választásom. Szemmel látható javuláson esett át az Avon sminkvonala. Eddig majdnem minden kipróbált Mark termékkel maradandóan elégedett voltam és azt hiszem ez már igen jó jel. Egy alacsony-közép árkategóriás termékcsaládról beszélünk és egyelőre nagyon pozitív a kép, ami kialakult bennem. Várom mivel is rukkolnak elő legközelebb!


Ti próbáltátok már az Avon Mark termékeit? Mik a tapasztalataitok?


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése