Ünnepi videók a Tündér Kert csatornán!

Sziasztok, gondoltam megosztom veletek a nemrégiben felkerült videók elérhetőségét. Egy kis ünnepi ráhangolódás. Van itt recept, DIY vagy éppen télies géllak is. Próbálok rendszeresen készíteni videókat, de még hiányzik némi technikai háttér. Amik bizony már úton is vannak felém :)

Remélem találtok néhány tippet vagy ötletet a videókban.



Könnyű és olcsó elkészíteni, de szerintem mégis nagyon mutatós, akár gyertya nélkül is megállja a helyét a téli hónapokban.




Egyik kedvencem, de szerintem nem csak nekem, hiszen ezt néztétek meg eddig a legtöbben, aminek nagyon örülök :)



Ki gondolná, hogy muffin papírból, ilyen aranyos és könnyű dekorációt lehet készíteni.



Egy rövid videó arról, hogy hogyan varrjuk meg ezeket a díszpárnákat 



Mókás zöld forrócsoki, tejszínhabbal és vidám szórócukrokkal 



Aranyos kis manócskák, akiket pillanatok alatt elkészíthetünk :)


-------------------------------------------------

Kíváncsi vagyok a véleményetekre, esetleg tippjeitekre. Igen tudom, még van hová fejlődni, sőt, de nagy örömmel készítem őket.




-Rita




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése