Sós karamell öntet - Recept!

Sziasztok, a mostani bejegyzésben végre bemutatom a kedvenc sós karamell öntetemet (ami amúgy nem az enyém, én is úgy találtam a neten) amit mindenki nagyon imád.



Egyszerű és könnyen elkészül és mi sem bizonyítja jobban, hogy egy pár perces kis videót is hoztam nektek, amiben bemutatom, hogy hogyan is áll össze az igazi, nyúlós, selymes sűrű, karamell.


Tényleg hetekig tárolható a hűtőben, ha egyáltalán lesz mit tárolni.

Sajttortára, amerikai palacsintára, jégkrémre, magában, forró tejbe vagy ahová csak szeretnénk.

A recept a következő:

1 cup - bögre cukor
100 gr vaj
120 ml tejszín
1 kk só

Az elkészítést pedig a videóban láthatjátok.


Szerintem ajándéknak is tökéletes, a lényeg hogy szép, tiszta üvegbe mérjük ki, kössük át masnival, címkézzük fel és már mehet is az ajándékozottnak :)


Ez éppen egy extra vaníliás darab volt, amibe került egy vaníliarúd belső része.


Legjobb!

--------------------------------------------


Ha kipróbáljátok írjátok le, hogy tetszett!


-Rita



1 megjegyzés:

  1. Szia! Én pumpkin spicet készítettem házilag ősszel, de ez is nagyon jó ötletnek hangzik! Amúgy imádom a blogod! :D

    VálaszTörlés