Haul az utóbbi hetekből!


Hoztam egy kis hault az utóbbi hetekből. Nagyon szeretem a hasonló bejegyzéseket, néha találok egy-két olyan ötletet, terméket, amit szívesen kipróbálok én is. Mint az előző bejegyzéseben is mondtam, nem igazán vásárolok sok, felesleges dolgot, inkább átgondolom és megpróbálok olyasmit venni, amire valóban szükségem van.


Pár hete leadtam egy nagyobb Iparfümériás rendelést. Olyan termékek kerültek a kosárba, amiket a mindennapokban tudok használni. A rendelések között volt egy ajándék is, amit Facebookon sorsoltam ki: a Moodmacher lipstick, amiről már írtam bővebben. Vettem még egy szuper testpermetet is a Victoria's Secrettől, amiről szintén írtam. Szükségem volt egy körömerősítőre is, így az Eveline 8in1-ben változatát gondoltam megfelelőnek. Már első pár nap alatt látható volt a változás. Van itt még egy kis csillám is, amit ebayről rendeltem, ITT található.


Ami a hasznosságot illeti, általában csak szempillaspirált és tust használok a szememen. Így mikor vásároltam tudtam, hogy ebben a kategóriában szeretnék valami kis újdonságot választani. Az egyik egy Astor filces végű tus volt, a másik pedig egy Bourjois Glamour Ultra-Curl spirál. A tust még tesztelgetem, de a spirál szuper :). Ismét vettem egy Kringle viaszt, amiről már írtam korábban. Sajnos ez az illat nem jött be annyira, égetés közben nincs is nagyon illata. De pl. az előző darab valami fantasztikus volt. Jött egy -a csomagolás illetően- cuki kézkrém is. Nem vagyok egy nagy kézkrémes, de mondjuk mindig van jó pár darabom itthon. Ez egy mandulás, erőteljes illatú, könnyű krém. Tetszik, de télre egyértelműen kevés :) A szokásomhoz híven rendeltem két mintát is, imádom a parfümöket, de annyi van már itthon, hogy soha nem fogom őket elhasználni, ezért inkább csak kis  mintákban gyönyörködöm. Ha valami viszont nagyon megtetszene, akkor valószínűleg azért megvenném. Thierry Mugler Alien Essence Absolue viszont eléggé belopta magát a szívembe... khm :D


Egy fogkefét is rendeltem, illetve ajándékba küldtek egy fogfehérítős minta fogkrémet. A fogkefét a húgomnak adtam, a fogkrémet pedig egy utazásom során használtam. Picit csípett, nem éreztem ennyitől semmi változást


Imádom takarítós dolgokat venni, persze csak módjával. Így vettem ezt a Sanytol felületfertőtlenítőt. Az az igazság, hogy nem rossz, de nagyon drága. Ennél azért jobb az ecetes-vizes teafás házi oldatom, ami sokkal jobban oldja a zsírt és fele ennyibe kerül. Viszont ez a kis Denk Mittes szemetes illatosító fantasztikus. Ezt a dm-ben lehet venni, ajánlom mindenkinek. Van itt még ilyen textil univerzális kendő. Szerintem ezekkel nagyon jól lehet a konyhában takarítani, ki is lehet mosni, így nem kell a papírt dobálni kifelé :)


Ismét itt egy kis háztartás-takarítás zsákmány. Ami innen érdekes az a Domol fertőtlenítő-tisztító kendő. Sokan ajánlották és épp akciós volt ezért megvettem. Gyorsan és könnyen lehet vele áttakarítani minden felületet. Profissimo szivacskendő is nagyszerű. Valamint vettem egy ecetes üveget, amit én mosogatószer adagolónak használok.



Egy kedvenc Youtube csatornámon láttam, hogy ott ebben tárolja a hölgy a mosogatószert. Sokkal szebb és rendezettebb külsőt nyújt mint a csúnya műanyag flakon. Én felszoktam amúgy is hígítani a mosogatószert, és így könnyedén lehet adagolni.


Ez pedig egy dm-es illatpárna, amit szekrényben használok. Nem a kedvencem az illata amúgy, de lehet kapni más változatokat is. Szeretem őket, mert az egész szobának kellemes az illata (főleg a régebbi változattól).


Egy picike őszi dekorációs apróság. Szeretnék egy minimális őszi hangulatot teremteni valami pici dísszel, ahhoz vettem ezeket.


Tűfilc a Tescoból. Szeretek írni, rajzolgatni, listákat vezetni. Ehhez pedig jó, ha vannak tollak, kiemelők és matricák. Ez a készlet nagyon szuper, van olyan jó mint a drágább társai, és ez csak 600 forint volt. Lehet vennem kellett volna még...


Nem igazi vásárlás eredménye, hanem édesapám keze műve: az ágyunkhoz illő éjjeliszekrény és ruhaállvány.



Ilyen gyönyörűek :)


------------------------------------------------

Ezek lettek volna az utóbbi időben beszerzett dolgok. Ti használtok ezek közül valamit?

Miket vettetek az utóbbi időben?


-Rita


4 megjegyzés:

  1. ez a ruhaállvány csudálatos, egyre jobban tetszik, nem lehetetlen, hogy én is beszerzek majd egyet, csak féltem, hogy az esztétikai fontosságáról a hangsúlyt az "ezaz, még egy kis hely, ahová rendezetlenül feldobálhatom a mindent" kapná. :DD
    a dm-es háztartási szereket nagyon szeretem, mindig azok közül vásárolok, ha az én kezemben ürül ki valami.
    a bourjois spirállal már én is szemeztem, de egyelőre még túl drágának tartom, mert arra nem nagyon vannak G-napos akciók (legalábbis nem annyira számottevő, mint a Maybelline-re, ezer párszáz forintot még kiadok spirálra)
    annyira kis lépésekben szoktam vásárolni, hogy sosem tudom összeszedni, hogy miket vettem az elmúlt időkben.de ma jött meg pl egy ebay rendelésem, egy japán lotiont rendeltem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Tchibo és a jysk kínálatában is vannak nagyon szép ruhaállványok amik erre hasonlítanak, de érdemes megnézni őket, mert a fém-műanyag változatok elég nyeglék. Igen akciósan nagyon jó megvenni a spirálokat, de erre nagyon kíváncsi voltam, és egy nagyon kellemes, tartós, nem túl dramatikus darab, pont a hétköznapokra való.

      Törlés
  2. Klassz dolgokat szereztél be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Próbálok ésszerűen, hasznos dolgokat venni!

      Törlés