Victoria's Secret Coconut Passion testpermet - vélemény!

A mosatni bejegyzésben én már a meleg, nyári hónapokra hangolódok, ezzel a fantasztikus édes kókuszos-vaníliás Victoria's Secret teapermettel. Két kedvenc illatom a vanília és a kókusz, hát egyben pedig még tökéletesebb ez a páros.


Néhány hónappal ezelőtt vásároltam ezt a terméket az Iparfüméria webáruházból. Az ára sokkal barátibb mint a Müllerben, így nem is volt kétség, hogy itt fogom kiválasztani a nekem tetsző illatot. Nagyon sok változat érhető el. Elég nehéz volt a választás, de elsőnek nem szerettem volna mellé lőni, és így az egyik kedvenc összetevőimből álló Coconut Passion darabot választottam. Nagyon kellemes édes illata van, a vanília dominál benne. A mindennapokban vagy éppen a meleg nyári hónapokban tökéletes választás lehet. A csomagolás műanyag de nagyon szép. A tartósságával én nagyon megvagyok elégedve, sok más testpermethez képest tovább tart az illata. 

A kiszerelés óriási 250 ml és az ára ehhez képest igazán baráti. 

Jelenleg éppen akciósan tudjátok beszerezni az Iparfüméri kínálatból 2890 forintért.

ITT érhetitek el a terméket


---------------------------

Még biztosan fogok vásárolni ezekből a testpermetekből, valami könnyed gyümölcsös változatot.

Nektek van kedvenc Victoria's Secret testpermetetek?


-Rita

2 megjegyzés:

  1. Nekem epres-pezsgős van, szintén iParfümériából. Azért ezt válaszottam, mert ezt láttam a legtöbbet külföldi blogokon, egyébként nagyon érdekes illata van. Ezt pont tegnap szagoltam a Müllerben, szerintem nyárra rendelek egyet :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan kar, hogy ennyire ritkák a bejegyzések :(.

    VálaszTörlés