Nyaralási előkészületek - 1 rész!


Ismét elkapott a készülődési hangulat. Már nincs is olyan sok hátra a nyaralásig, amit már olyan régóta várunk. Idén egy picit nagyobb társasággal, családdal vágunk neki az útnak. Az úti cél ismét Thassos szigete lesz, ahol már egyszer elöltöttünk 2 csodás hetet. Hoztam néhány fotót, a kilátásról a szállásról (mert pontosan ugyan oda megyünk, ez is jelzi, mennyire imádtunk itt mindent) a különböző partokról, mert van apró és nagy köves valamint finom, puha homokos rész is. A szigetnek alig a 15 %-át láttuk, ami azt jelenti, hogy idén nekivágunk egy kis felderítésnek, kalandozásnak. Rengeteg rejtett strand, kisváros, méhészet és hegyi túra vár még ránk! Busszal megyünk, erről már régebben is írtam, hogy én miért kedvelem, annak ellenére, hogy nem a legkényelmesebb formája a hosszú utazásoknak. De röviden, olcsó, pontos, nem kell máshoz csak a megadott menetrendhez és megállókhoz igazodni, nem kell bajlódni a határokon, nincs nyafi a pisiszünetekkel, mert akkor állunk meg amikor a megbeszélt helyre jutottunk. Buszozás után jön egy órás komp út, ami nagyszerű élmény volt nekem már előző éveben is.


Végtelen kékség 


Sajnos csak egyszer volt részünk ilyen nagyobb hullámokban, de nagyon mókás és szórakoztató időtöltés volt, remélem idén is lesz szerencsénk hullámmókázni :D


Finom homokos partszakasz, nem sok az ember, mert ők inkább a strandágyas részeket kedvelik, de mi inkább a nyugit, ahol lehet úszkálni és pihenni is 




Finom friss ételekben sincs hiány, friss halak, friss péksütik várnak bennünket minden reggel az üzletekben. Sokan ragaszkodnak, hogy ilyenkor nem főznek, hiszen ezért nyaralnak, de én ugye aki imád főzni megőrül a sok különleges hozzávalóktól :D 




Tehát igen, már alig várom a nyaralást, próbálok egy két szuper helyet is előre megismerni online, ahová érdemes lehet elnézni, remélem két hét alatt azért lesz alkalmunk a sziget nagy részét bejárni!

------------------------------------------------------------------

És akkor elértünk az előkészületek részhez. Ha valaki új helyre megy, nézzen utána, olvasson élménybeszámolót, nézzen róla videót a youtube-on, mert higgyétek el rengeteg van, még a kevesébe látogatott helyekről is lehet találni :)
 Itt az enyém is, ami valamilyen oknál fogva ilyen kis szétcsúszott lett, nah de majd idén jobban szerkezetem meg :D


Fontos, hogy ne vigyünk felesleges dolgokat, pl 5 pár magassarkú cipőt, kivéve ha imádod és te ebben fogsz tutira járkálni... Ne vigyél túl sok ruhát, ne vigyél túl sok kozmetikumot és még sorolhatnám.

Ésszerű keretek között próbálj meg bepakolni, legyen a kényelem az elsődleges, főleg a városnézéshez, és a kirándulásokhoz. Esti vacsorákhoz pedig legyen egy két csinosabb ruha nálad, amiben garantáltam jól érzed magad, de olyat ne vigyél el, amit még soha nem hordtál... mert itt sem fogod :D Soha ne telepakolt táskával indulj, legyen hely arra az esetre ha valamit szeretnél hazahozni, kellemtelen lesz hazafelé ha már csak zacskókba tudsz bepakolni. esetleg egy hátizsákot is betehetsz a táskába, ha nem foglal nagy helyet.

Én imádok listákat írni, nem csak magamnak hanem általában a páromnak is én írom össze, hogy mi az amit be kell szerezni és megvásárolni. Legyen szó ruhaneműkről, napozási termékekről, vagy pedig gyógyszerekről. Minden fontos pontot átnézek, és amiből szükséges beszerezni valamit azt felviszem a listára. Ha éppen akciósan lehet valamihez a listán hozzájutni, akkor azt előbb megvásároljuk, de legkésőbb a nyaralás előtti héten már szeretünk mindent letudni :)

És akkor lássuk az én listámat, nincs még rajta túl sok minden...


Szeretnék egy ilyen rucit, mert szerintem nagyon aranyos és igazi nyári darab. A hossza ideális városnézésre vagy akár egy esti vacsorához is :) Nem szeretnék sok ruhát vinni, inkább gyorsan kiöblítek egy két felsőt ott, ami pillanatok alatt megszárad :)


Naptej, fontos, hogy elegendő mennyiséggel készüljünk, és kellő faktorszámmal. Nekem nem létszükség a barnulás, nincs kinek villognom vele, hogy nézzed, látod, voltam nyaralni... Így én a fent látható gyerekeknek készült Bioderma 50-es naptejével boldogan elleszek. Ha jól tudom csak fizikai fényvédőt tartalmaz, amit én amúgy is jobban kedvelek. Spricnis kiszerelés is tetszik, 200 ml - 6500 forint. Szerintem kettőnknek minimum 2 darabra szükségünk lesz. Szeretnék még egy fényvédős arckémet is beszerezni, úgyhogy még ezt is ki kell közben találnom :)


Fürdőruhára is szükségünk van, nekem ruhára páromnak ugye nacira. Az F&F kínálatában baromi jó darabok vannak. Én ezt a fekete felsőt néztem ki magamnak, valamint ezt a cuki korallos csíkos ruhává is alakítható fürdőruhát. Nem igazán rajongok az egybe fürdőrucikért, de ez szerintem nagyon cuki, és pl estefelé amikor nem süt úgy a nap és biztosan nem barnulok le furcsán, vagy valami vizi mókához tök kényelmes és jó darab :D De amúgy maradok a különálló bikiniknél :)


Valamint szeretnék egy táskát is, amibe a fényképezőt, egy kis nasit és innivalót lehet tenni, miközben a városokat járjuk. Nekem ez a két darab tetszett meg. Valamint egy kényelmes de csinos cipőre is szeretnék beruházni, tetszik ez a csíkos darab, ha kényelmes és élőben is jól fest, akkor lehet ezt választom. És egy szépséges kalapot is kiszemeltem, minden évben szerettem volna venni egy szuper darabot, de soha nem találtam olyat ami valóban tetszene, de ez a képen látható nagyon csini. Remélem jól is áll, mert akkor hozom is haza :)

---------------------------------------------------------------------



Tehát ennyi lett volna az első nyaralós előkészületek bejegyzés. Tervezek még néhányat a témával kapcsolatban. Kíváncsi vagyok ti, hogyan készültök a nyaralásra?



-Rita

9 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lehet. Bár az a tengeri herkentyű így reggeli előtt kicsit sokkolta a szervezetemet. XD A ruha nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe :D De szív alakúan állnak... az azért segít rajtuk nem ?:D Hát remélem ilyen ruhát valahol találok, a c&a-ban sokszor van hasonló.

      Törlés
  2. Gyönyörű hely, két hétig itt lenni csodálatos lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem az újaknak is tetszeni fog, igaz itt nincs túl nagy parti élet, inkább hangulatos kis tavernák, utcai zenészek, de én nagyon "otthon" érzem magam ebben a közegben :)

      Törlés
  3. Épp ezt a kék csíkos táskát vettem meg Glamour-napokon és azóta is nagy kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, fehér ruhával szerintem szuperül mutatna :D

      Törlés
  4. Amikor utoljára itt jártam, engem is elkapott és jól megnézegettem az összes feltöltött Görögországos bejegyzésedet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj én is van, hogy csak megnézek a youtubeon olyan nyaralós videókat amik csodaszépek és jó hangulatúak, van hogy a google mappon mászkálok egy egy városban :DDD Tudom ez vicces de tényleg nagyon izgi, 10-15 perc instant városnézés :P

      Törlés
  5. Ó de jó lesz Nektek - ismét :)

    VálaszTörlés