Arc- és testápolási kedvencek - szépségápolás!



A mostani bejegyzésben a jelenleg használt és többé kevésbé kedvelt termékeimről lesz szó. Amint látni fogjátok a legtöbb termék bőrbarát, vagy kifejezetten natúr termék. Ezt a szempontot már évek óta szemelőt tartom, nem mondom, hogy nem használok olyan terméket, amiben előfordul egy két kritikus összetevő, de azért próbálom őket kerülni. Van olyan termék amit évek óta használok és mindig újraveszem és van olyan is amit nem olyan régóta használok.


Általánosan ezeket a termékeket használom a hétköznapokon, természetesen nem mindent egyszerre.


Arctisztításra a Lush Büche de Noel termékét vagy pedig a Manna Ében arctisztító szappanját használom.

A Lush termék időszakosan vásárolható meg karácsony környékén. Már írtam tesztet róla bővebben ITT, ez kb 4-5. darabom. Egyébként ez a darab már lejárt kb februárban, de mivel két darabot is vettem, így még nem fogyott el. Nem kell aggódni, nem romlott meg, és kb még egy jó ideig nem is fog. Alkohol méghozzá brandy van benne, ami meggátolja a romlást. Sem az illata sem az állaga nem változott és természetesen a hatása sem. Ami fontos nedves vagy piszkos kézzel tilos belenyúlni. Egy pici kanalat használok a termék kiszedésére. Hatékonyan tisztít és hidratál :)

A Manna szappanját általában reggelente használom. Semmi különöset nem tudok róla mondani, nem büdös, nem szárít, a felesleges arckrémet reggel eltávolítja, de hogy valami csodát művelne az teljesen kizárt. Páromnak vásároltam, neki problémásabb a bőre, kifejtetten neki ajánlják... de semmit nem javított rajta :) Így nem is használja, de mivel nem volt olcsó (1600 forint 90 gramm) ezért elhasználom, de újra nem fogom vásárolni.


Dm teafaolaj 

Teafaolajat pattanásokra szoktam használni, ha éppen egy-egy kijön valahol az arcomon. Jelenleg nem kell használnom, de nagyon gyorsan hatékonyan leviszi a gyulladást, szeretem ha van itthon. Nem csak arcápolásra de a háztartás több területén is használom :)


Alverde Ultra Sensitive arckrém 

Kellett egy utánpótlás, mert elfogyott az Oriflame ecobeauty nappali arckrémem (amit még mindig imádok). Így esett a választásom az Alverde egyik termékére. Nincs illata, hatékonyan hidratál, lehet sminkelni rá, nem tömíti el a pórusokat így nem is okoz pattanásokat. Egyedüli probléma, hogy picit lassan szívódik be és hagy maga után egy enyhén zsíros érzetet. Van, hogy a kezemre is ebből teszek, mert nagyon gyorsan rendbe teszi a száraz bőrt. Zsíros bőrűek vagy, akik pattanásra hajlamosak kerüljék :)

ITT pedig olvashattok az Oriflame ecobeuty nappali és éjszakai krémjéről!


Ecobeauty szemkörnyékápoló és Alterra Hydro szemkörnyékápoló 

Ez a két darabot használom, van hogy felváltva van, hogy sokáig csak az egyiket. Mindkettő egy átlagos termék. Igazából csak egy extra ápolást, hidratálást biztosítanak. Illatmentesek (legalábbis nem érezhető az illatuk) gyorsan beszívódnak, a bőrt nem irritálják. Mindkét termék 1500 forint körüli áron kapható. Én szeretem használni őket, annak ellenére, hogy nincs sötét karikám vagy ráncom, de jóérzés ez a megelőző kis ápolás. 


Alverde vörös áfonyás meggyes ajakápolóját valamint a Lush Honey Trapjét használom 

A Lush darab sajnos már nagyon a végét járja, pedig imádom, sajnos nem túl olcsó, de ezt a darabot már több mint 2 éve használom, azt hiszem már le is járt pár hónapja, de az illata és az állaga nem változott és egy kisujjnyi mennyiségen kívül több nincs is benne. Ha lesz rá alkalmam biztosan újra veszem. Az Alverde darabja is nagyon kellemes, megelőző céllal alkalmazom, mert nem olyan hatékony, mint a Lush darab. Az illata ennek is finom picit gyümölcsös, színes maga a termék de ez az ajkakon már egyáltalán nem érvényesül.


Dentomin fogpor 

Nem tudom mennyire arcápolás, de legalább natúr termék így ide illik ez a Dentomin fogpor. Nem tudom ki mennyire ismeri a terméket, de annyit kell róla tudni, hogy ez a természetben előforduló anyag porrá őrölt formája, ami alkalmas a fogmosásra. Elvileg van egy pici fogfehérítő hatása valamint fogkő eltávolító hatása. Használta először garantáltan kellemetlen, mert olyan mintha homokkal mosna fogat az ember, de meglehet szokni. Én nem használom minden nap, de használat után érezhetően tisztábbak lesznek a fogak. Elvileg naponta lehet használni, de én szeretem a fogkrém frissítő hatását, így heti pár alkalommal alkalmazom csak.


Testápolási termékek. Nem használok túl sok terméket itt sem. Egy nedves babatörlő kendő mindig van a készletben, mert a sminktől kezdve a termékek csomagolásán át sok mindenre használom. Jelenleg ez a Tescós babyclub darab van itthon, illatmentes és kellően nedves. 


A babylove sampon tusfürdőjét imádom, ahogy írja, hogy a fejtől a talpig mindenre jó, ez így igaz. Olcsó és hatékony, a hajam pihepuha a bőröm pedig szintén problémamentes. Nem szárít és az illata is nagyon enyhe.
 Az Alterra tusolás utáni-közbeni testápolója egy olyan jó-jó de nem az igazi termék. Jó az illata, ami egyébként nagyon de nagyon enyhe (így garantáltan nem ront bele a parfüm-testpermet dologba). Nem hagy zsíros érzetet, de sajnos nem is hidratál túlságosan, nekem nem száraz a bőröm, de néha szeretem, ha kifejezetten hidratáltnak érezhetem, de olyan mintha a tusolással minden lejönne és csak egy icipicit működne. Így olyan mintha magamra kennék bármilyen testápolót amit azon nyomba le is mosok... nem hiszem, hogy újra veszem.

Aleverde sensitive dezodor, amit egy pici szódabikarbónával feltuningoltam nagyon bevált. Szuper illata van, legalább is én imádom, jól működik, nem leszek tőle büdi és ennyi a lényeg. Az ára is nagyon jó 600-700 forint körül kapható. 


Házi Levendulás narancsos bőrradír, erről ITT a bejegyzés. Szuper hatékony, kellően radíroz, jó az illata és kellemesen hidratál a benne lévő olajnak köszönhetően. Ha elfogy biztosan újra elkészítem.

Neogranormon kenőcs, ez egy picit kakukktojás, mert nem használom csak ha valami gond van. Általában megfázáskor, vagy ha valamilyen felületi sérülés van a bőrömön, pl gyantázás vagy borotválás utáni kellemetlenség enyhítésére. Volt, hogy nyáron kidörzsöltem a lábamat mert hát ugye meleg van és ilyenkor köztudott, hogy izzad az ember és szép piros lett a bőröm, erre is nagyin hatékony ez a krém, másnapra már semmi bajom nem volt. Így tanulva a hibáimból mindig van itthon egy kis darab ebből e megmentő krémből :)

----------------------------------------------------------

Jelenleg ezek a termékek képzik a napi rutinom alapját. Hatékonynak mondanám, persze tudnék drágábban találni más hatékony vagy hatékonyabb darabokat, de ha egyszerűen ezek is jó formában tartják a bőröm akkor minek kísérletezzek. Van, hogy elfogy egy egy termék, akkor kipróbálok valami mást, de gyakran rákel jönnöm, hogy a régi jobb volt, így vissza is térek hozzá :)



Kíváncsi vagyok, hogy nektek van e jól bevált és sokszor újravásárolt kedvencetek? Esetleg a fent leírt termékek között rábukkantatok e kedvencekre, vagy éppen ellenkezőleg, nektek ezek nem váltak be?!


-Rita

4 megjegyzés:

  1. Teafaolajat én is mindig tartok otthon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon hasznos kis dolog, nem drága és sokáig kitart :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon sok visszatérő van :) Sok dologban már nem is kísérletezek, csak automatikusan megveszem ugyanazt, ilyen pl. az Elséve lila kupakos hajolaja, az Avon Planet Spa mediterrán olivás arcolaja, a Missha under eye brightener korrektora a pigmentfoltjaimra és a NYX korrektora a szemem alá, a Skinfood 'Good afternoon' fekete teás BB-kréme, és a legfontosabb, a SANATOPIC "mindenrejó" kréme, ami tényleg mindenre jó :) Azt hiszem ennyi :)
    Azt a Babylove sampont ki kell próbálnom, mert csak jót hallottam eddig róla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sampon tényleg jó, én nem használok már közel egy éve semmilyen balzsamot és így is szuper selymes és szép fényű a hajam. Egyedül az illata ami elsőre szokatlan, de később a hajon jó illatú lesz, nem olyan intenzív. Mosás után rögtön még nem érzem, hogy milyen puha is a hajam, inkább száradás után, vagy másnap :) Nekem kb egy hétig nem is kellene mosni hajat, mert zsíros nem lesz, de a sporttól és főzéstől azért nem túl guszta, így 3-4 naponta ilyen frissítő jelleggel mosom. Én még sajnos nem találtam meg a megfelelő arcra való sminktermékeket, amiket annyira imádok, hogy újra megvegyek. Van amit csak azért veszek újra mert jobbat nem találtam..még :D

      Törlés