Christmas Collage 3 - Ajándékkísérő!


A mostani közös bejegyzésben néhány ajándékkísérő ötletet láthattok :) 

Az én képeimen nem a valós meglepetések vannak (mert még sok nincs is meg közülük) hanem üres teás dobozokat csomagoltam be. Ezeket a kicsi dobozokat alapvetően dekorációs célból készítettem, szerintem nagyon jól mutatnak a fenyőfa alatt :)


Szükséges kellékek, különböző szalagok, papír, lyukasztó, olló, toll, ragasztó valamint dekorációs kellékek (fehér gyurma formák, gömbök, fenyőfa ág, szaloncukor, különböző anyagok)




Egy nagyon egyszerű mégis mutatós csomagolás, természetes natúr csomagoló és a fehér piros kombinációja nagyon kellemes látvány.



Szíves lyukasztóval vágott papír, csillámos gömb és egy picike fenyőág. Igazi ünnepi hangulat :)


Szívecskés papír aranyos fenyőfával 


Nassolóknak egy pici cukrot, süteményt (mézeskalács) is csempészhetünk az ajándék mellé :)



A fenyő alatt 



Ha már szó volt a szaloncukorról, hadd mutassam be az én kedvencemet :) Majdnem az összes Stühmert szaloncukrot kedvelem de talán ez az egyik legfinomabb. Étcsokoládés trüffeles :) Egy két szemmel bőven eltelik az ember, kellően édes és keserű, valamint a töltelék bársonyosan krémes, picit rumos egyszóval tökéletes, ha ilyesmit csomagolunk az ajándékok mellé biztosan örülni fognak.



A csomagolás is csodás, igazi régiség, cakkos szélű selyempapír :)



------------------------------------------------------------------------------------------


Remélem tudtam adni egy két ötletet az ajándékkísérő elkészítéséhez!



-Rita 

5 megjegyzés:

  1. Mennyire gyönyörűen csomagolsz! Ki se bontanám :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosak a csomagolásaid, bárcsak én tudnék ilyen szépet! És hát a Stühmer szaloncukroknál nincs jobb - tavaly vettünk ilyen dobozos válogatást, maga volt a mennyország íz szempontjából :)

    VálaszTörlés
  3. Óóóóó, ezek meseszépek :)
    Nekem i csomagolatna valaki az ajándékomhoz Stühmer szaloncukrot :D

    VálaszTörlés