Gift Swap - 2014!


Gondolom sokan halottatok már erről gift swap dologról, ami annyit tesz, hogy a jelentkezők sorsolás vagy sorrend alapján egymásnak küldenek valami ajándékot (lehetőség szerint titkosan és olyat amit remélhetőleg a másik fél is szeretni fog!). Elsőként jelentkeztem erre a "játékra" mert nagyon kíváncsi voltam, kit húzok és ki húz engemet és, hogy ki mit fog kapni :)

Én Dórit húztam és őt ajándékoztam meg, olyan dolgokat választottam aminek én is örülnék, mivel a blogján nem sok támpontot kaptam, hogy mi az amit szeret vagy pedig mi az amit jobb, ha nem adok neki :) Innen is remélem, hogy tetszett neki a kis meglepetés.

Volt ez bizonyos limit, 1500-2000 forint, ebben az értékhatárban vásárolhattunk. Őszintén megmondom, kicsit nehéz ebben az alacsonyabb összegben, olyan dolgot választani és vásárolni aminek a másik örülhet. Vagy egy nagyobb különlegesebb darabot küldünk, de akkor pedig lehet az az érzése támad az ajándékozottnak, hogy csak ennyi ??? Ha pedig több apróságot, akkor pedig lehet a sok minden a minőség és a különlegesség rovására megy... nehéz a kettő között egy színvonalas meglepetést összeválogatni :) De nagyon kíváncsi vagyok, hogy a többiek miket kaptak és miket vásároltak!

De most lássuk, hogy én miket kaptam Ramitól a játék szervezőjétől :)

Először is elnézést a képek minőségért nincs nálam a fényképezőm, és még pár hétig sajnos nem is lesz, így ezekkel kell most beérni..


Egy nagy dobozban érkezett a meglepetés. Nem voltam otthon, de már alig vártam, hogy hazaérjek és kibonthassam a csomagot. 


Rami szerintem túlteljesítette magát minden szempontból, és ezt nagyon köszönöm neki! Nagyon örültem a meglepetéseknek, igaz van amiről még közösen is nehezen tudtuk eldönteni, hogy akkor ez mi is, de a lényeg, hogy kreatívak vagyunk és találtunk egy jobb felhasználási módot :)


A csomagban lapult két aranyos zöld mécses, amiből nekem is van itthon sőt még egy váza is, de nem gond, mert azért vettem annó én is mert tetszik. Így legalább jut a hálószobába is belőle :) Valamint egy fincsi illatos Yankee Candle viasz is megbújt a meglepik között, vanília lime illatban. Sajnos ez nem volt túl jó ötlet Rami részéről, mert azóta már 2, mondom még egyszer 2 rendelést is leadtam! Valami fergeteges illata van, még akkor is, ha épp nem égetem. Én négybe vágtam és 1 hét alatt csak a felét használtam el, de még mindig van benne illóolaj :)


Volt a csomagban sok sok termékminta, ezek közül a húgom le is csapott egyre. Valamint egy nagyon fincsi illatú Baleás szappan, ami szerintem citrusos-virágos, én betettem a fürdőben lévő kosárba és ott illatozik :) Egy nagyon szép aranycsillám, egy Alverde szemhéjpúder duó, nagyon szeretem az alverde termékeket de sajnos a kék szín nagyon rosszul áll nekem, de már találtam is neki új tulajdonost aki biztosan nagyon fog neki örülni :) Valamint volt itt egy körömdíszítő papír, amiről még fogalmam sincs micsoda... de hamarosan kiderítem!


Valamint lapult itt még két csudipink konyhai edényfogó-alátét, amiről írtam egy régebbi bejegyzésemben :) Valamint a Dm kínálatából egy dekor csomagoló anyag (karácsonyi mintával) ami elvileg asztalközép, de szerintem meg inkább befőttesüveg csomagoló, hogy legyen szép mécsesem :P És volt itt még ilyen színes gumis műanyagos fűzőke, a kreativitás jegyében, mikor kisebb voltam mindig kíváncsi voltam rá, hogy miket ehet vele csinálni, de nálunk nem lehetett kapni, nah de most, kiélhetem a kreativitásomat :)


Nagyon örülök mindennek és innen is köszönöm Rami, hogy sikeresen lenulláztattad velem az egy évre szánt gyertyakeretemet :D



-Rita



9 megjegyzés:

  1. Jajjj, nagyon örülök, hogy tetszettek a dolgok, izgultam nagyon, hogy mit fogsz szólni :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, és sajnálom, hogy nem vettem észre, hogy vettél közben edényfogót :/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz dolgokat kaptál! :)

    VálaszTörlés
  4. Rami ismét kitett magáért. :) Nagyon szuper dolgokat kaptál. Itt is köszönöm a sok kis cukiságot. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon örülök az ajándéknak, szerintem szuperül eltalálta Rami mi az ami nekem tetszene :)

    VálaszTörlés