Viszlát hosszú haj!

Ismét elérkezett az idő, amikor már olyan hosszú a hajam, hogy az összekötésen kívül nincs más alternatíva, egyszerűen unom és béna, hiába szép és hosszú, ha nyáron már a gondolatától is melegem van. Úgy döntöttünk, a húgommal együtt, hogy kipróbálunk valami drasztikusat, bizony... pápá hosszú haj, és helló új rövid frizura.

Hoztam néhány régi képet, hogy milyen frizuráim voltak, elég uncsik... én is tudom, de remélem a mosatni változat egy kicsit merészebb és igazán Ritás lesz :)


Tavaly nyaralás előtt amikor szintén levágattam, egészen állig érőre, meglepő azóta ugyan ekkorára visszanőtt már a hajam...


Sok sok évvel ezelőtt, volt már rövidebb hajam, de ez még nem az igazi


Rövid fufrus és kishöris 


Lépcsőzetesen levágva, kb vállig érő 

A mostani tervemet még nem mondom el, hiszen ha nagyon rossz lenne, akkor egy darabig majd nem jelentkezem friss képekkel :) De úgy érzem jó lesz a változás! Nem hiányzik majd a hosszú haj, most is csak lófarokban összekötve hordom, nincs semmi kedvem frizurákat gyártani órákon át, hogy a 30 fokba leérve, az egész hajkölteményt leizzadjam és megpárolódjak alatta. Kell a változás és kíváncsi vagyok milyen lesz a rövid haj.

Tudom sokan vagytok, akik inkább maradnának a hosszú hajnál, mert az ugye milyen jó, és sokan még póthajat is feltetetnek, hogy elhiggyék milyen szépek is vele, és hogy milyen természetesen, de én most ráuntam, uncsi, béna, megszokott... meg egyébként is majd visszanő. Nem mondom, hogy nem lesz soha hosszú hajam, mert az nem igaz egy szép hosszú haj jól mutat egy esküvőn vagy egy-egy különleges eseményen de a hétköznapokban nekem csak egy újabb nyűg. Jah és még pár szuper pozitívum: gyorsan szárad, nem kell annyi kence rá, nem ragad a szájfénybe bele a hosszú haj, ha jó a forma, pár borzolás és már mehetünk is, nem kell félórás göndörítés vagy vasalási előkészület!


Ti rövid vagy hosszú haj pártiak vagytok?

-Rita

5 megjegyzés:

  1. Teljesen érthető a döntésed, egy idő után én is ráunok a hosszú hajamra és lejjebb vágatom, bár most még békésen nődögél, főleg mert nem jutok el fodrászhoz :D De ha eljutok lehet, hogy kb. hátközépig érőre vágatom, mert most lassan a fenekemig ér. Mondjuk tetszik, meg szeretnék is hosszút, de elég gyenge a hajam, vékonyszálú, jót tenne neki egy frissítés, hogy utána szebb legyen, mikor megnő :)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vok milyen lesz ;)
    Most én is vágattam pár centit...de nekem meg pont az a bajom h így rövidebben hullámosodik olyan csúnyán...és késztetést érzek arra h kivasaljam :D ...pedig nem akarom rongálni :(

    VálaszTörlés
  3. Teljesen megértelek, ilyenkor nyáron elég kellemetlen, ha ekkora tömegű haj alatt befülled az ember nyaka, válla, háta. Az én hajam nem túl hosszú, kicsit váll alá érő, de én is érzem sokszor, hogy zavar, ezért napközben általában felkötöm, vagy reggel alapból valami kontyszerű frizurát készítek. Jelenleg nagy hajnövesztő projektben vagyok, de elég vastag szálú és sajnos nagyon lassan nő, a jelenleginél hosszabb még talán soha nem volt a hajam, és kíváncsi vagyok, hogyan passzolna az arcformámhoz.
    Az is érdekel, neked végül milyen lesz az új frizkó, úgyhogy várjuk a képeket! :)

    VálaszTörlés
  4. Az első kép *_* Bárcsak ilyen hosszúra meg tudna nőni az enyém is. De megértem a döntésed, nekem is van, hogy már csak nyűg a hosszú haj, ilyenkor jól levágatom (bár vállig érő fölé azért nem megyek), úgyis visszanő :)
    Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz az új frizurád.

    VálaszTörlés
  5. Én is pont ugyanígy éreztem,ezért is mentem a white hairbe levágatni a hajam,és nem bántam meg,nagyon imádom,sokkal kezelhetőbb,könnyebb,állandóan a hajamban turkálok,nem tudok leállni vele,nagyon bejön ! :) Remélem a te hajad is olyan jó lesz,mint az enyém lett ! :)

    VálaszTörlés