Oriflame The One Long Wear Nail Polis - vélemény!


Végre összeválogattam a képeket, mert szerettem volna nektek megmutatni ezt a két csodaszép lakkot. Nemrég jelent meg az Oriflame katalógusában ez az új lakk, The One Long Wear a becses neve ami állítások szerint 14 napig a körmeinken marad anélkül, hogy sérülnének, én ezt azért nem hittem el, de alapvetően nagyon megtetszettek a színek, így rögtön több darabot is rendeltem, sajnos volt ami hiánytermék volt, így azokra még várnom kell.


Csomagolás: Nagyon tetszik ez az új külső, ez a ferde kupak, és az új ecset is ami talán az egyik legjobb amit használtam, lapos és egy kicsit ívelt a teteje, ami jól illeszkedik a körmeimhez. A lakkok fantázia nevei is fel vannak tüntetve a csomagolás, nem csak kód formájában. Jó a mérete és használat közben is nagyon kényelmes nem kicsi nem nagy, pont megfelelő, jól eltalálták.


A nagyszerű ecset, amit imádok, szerint minden lakknak legalább ilyen ecsettel kellene indulnia és akkor egy csomó kellemetlenségtől kímélnének meg bennünket :)

Termékről: Mint minden körömlakknak ennek is elég erőteljes szaga van, amit én nem kedvelek, de egyik lakknál sem. Jó az állaga, különösen az Ice Pinknek, mert nem sűrű és 2-3 rétegben szépen fed és jól terül. A Ballerina Rose 2 rétegben fed, de kicsit csíkosan terül, erre figyelni kell, inkább több vékony réteggel dolgozzunk és akkor hibátlan lesz a végeredmény. Gyorsan száradnak, és ami a legjobb, hogy koppanósra, nem lehet belenyúlni, akár egy órával később már nem lehet a körmömet belenyomni, ami nagy szó, mert mostanában sok lakknál ez a helyzet (Essence, Moyra sőt még fedőlakkal rosszabb lesz).


Árnyékban, ilyen a két árnyalat, szuper visszafogott, kellemes mégis nagyon lányos. Télen nyáron mindkettő jól néz ki. Talán a világos bőrűeknek jobban áll ez a két árnyalat, de nem kell aggódni mert sok szín közül lehet választani, így mindenki megtalálja a saját kedvencét.


Azt hiszem ez a kép mindent elmond a lakkokról, csodaszép csillogás, és a Ballerina Roseban is lehet látni az apró csillámokat :)



Ice Pink 4. napja a körmeimen, egy picit megkopott a vége, de nagyon minimális és szerintem nagyon visszafogott kellemes szín.



Anyukámnak is nagyon elnyerte a tetszését az Ice Pink árnyalat, és nála is nagyon tartósnak bizonyult, szóval nem kell tartani, házimunkát és egyéb munkákat jól bírja.


Oriflame The One Long Wear színei 

Ú, tudnék még párat választani a kollekcióból!

Összességében: Szuper lakkok jó áron, 699 forint akciós áron, ha valaki tag akkor még olcsóbban tudja beszerezni! Tartósak jók a színek, és az ecset is kiváló, mindenkinek ajánlom aki szeretné kipróbálni, ezekkel az árnyalatokkal (amit én próbáltam) biztosan nem lehet melléfogni!



Nektek melyik a kedvenc árnyalatotok az Oriflame új lakkjai közül?



-Rita

2 megjegyzés:

  1. Ice Pink árnyalata van meg nekem is nekem 3 rétegben fed, de nem bír ki 14 napot, nekem 3-4 napot bírt fedőlakkal :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét árnyalat nagyon szép :)

    VálaszTörlés