2014. április 27., vasárnap

Vasárnap!

Több mint egy éve nem volt vasárnapi bejegyzés, de mint régen most is arra használom, hogy olyan képeket esetleg infókat osszak meg veletek aminek nem szeretnék külön bejegyzést adni és a facebook oldalra is túl sok lenne ennyi mindent feltöltögetni :) Tehát jönnek a képek...


Elő születésnapi ajándék :) nagyon finom édes vaníliás illata van, nem éppen nyári darab, de épp akciós volt így gondoltam ezt választom! :D



Nyári kollekciós táskák, zsákvászon szuper divatos lesz idén így nem szerettem volna lemaradni rögtön készítettem is belőle egy prototípust és én imádom! A zöld egy igazi sétálós táska a délutánokra, átvetve és vállon is hordható, belül van hely bőven mindennek, mellé egy a mintás anyaggal megegyező szalag van amit a hajban, fejpántként is használhatunk :)


Dm box, már mindent leteszteltem és meg kell mondanom van egy két kedvencem!


Pici békuci Horgosról :)


100% házi narancs-alma-répa juice, délután jön a recept!


Zabihami, joghurt, zabpehely, eper, banán, pici méz 


pipipizzzaaa


Tegnap volt a 7. évfordulónk így elmentünk sétálni és fagyizni, szuper jó idő volt!


Leültünk egy kicsit a múzeumnál és a Tisza parton is :)

Remélem ti is jól érzitek magatokat, mert én most nagyon, csak sajnos 2 héten belül vizsgázom, utána gyakorlati vizsgám, majd pedig júniusban szóbelim lesz, és ezennel be is fejeztem a sulit! Jó lenne egy szuper nyaralással megünnepelni a suli lezárását... :D!


-Rita

3 megjegyzés:

  1. Szuperek ezek a képek, az a joghurtos-epres finomság nagyon bejön :P És arról az itókáról nagyon várom a receptet, mert imádok minden ilyesmit :) A táskák is nagyon helyesek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltöltöttem azt a bejegyzést is :) Remélem ha kipróbálod neked is elnyeri a tetszésedet én megyek és csinálok ma is egyet :))

      Törlés
  2. De jó, hogy megint vannak ilyen bejegyzés! A strandtáska nagyon tetszik, ügyes vagy!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...