Néhány újdonság és a pudingos fogkrém este!


Néhány napja a dm-be kellett mennem fogkrémet venni,meg teafaolajat, de természetesen körbenéztem, hogy van e valami újdonság-érdekesség. Így futottam össze az alverde néhány új termékével, tusfürdők, testápolók és hasonló. Én egy testápolót vettem, aminek fincsi citromos édeskés illata van, szerintem  nem egy téli darab, nem is értem mért ilyenkor hozzák be ezeket az új termékeket. Nem hidratál olyan nagyon, amit én télen szeretek, és az illata finom de nem gondolom kifejezetten télies illatnak. Volt még levendulás testápoló is de nekem az nem tetszett ennyire. Isana testápolót még régebben vettem, és nagyon szeretem de egy kicsit soknak érzem az édes illatát.

 
Akciósan vettem két fürdőrudat, aminek kókuszos virágos illata van, nekem valamiért a nyaralásunk jut róla az eszembe, nem tudom talán mert olyan naptejre hasonlító az illata. Már ki is próbáltam egy fél rudat és nagyon elégedett vagyok. 300 forint alatt kapható és 2 fürdésre elegendő, citromos illatban is láttam a polcokon :)



Olyan vicces volt, sétálok a fogkrémekhez, erre megakad a szemem egy vaníliás mentolos, első gondolatom, nah ez tuti nagyon undi lehet. Leveszem a jól megszokott darabot, de furdal a kíváncsiság, hogy ugyan milyen lehet.. így kicseréltem és a vaníliás jött velem haza :D Amint látjátok pici csillámok vannak benne, nem tudom mik lehetnek, az összetevő listából nem jöttem rá. De ugye a lényeg, hogy milyen is ez a fogkrém- valóban undi :D olyan minta pudinggal próbálnék meg fogat mosni, ami vajuk be nem a legjobb érzés a világon. Ha mondjuk mentolosabb lenne mint vaníliás akkor még tetszene is, de így jujj. Páromnak tetszik, de szerintem néhány nap után biztosan ő is szívesebben fog a normál fogkrém után nyúlni. Leginkább a gyerekfogrémek édes ízére emlékeztet. 290 forint volt, az összetevő lista sem vészes, így biztosan nem megy kárba, csak sokkal lassabban fog elfogyni :DD


Van még egy oriflames vásárlás amit még szerettem volna megmutatni, van benne pár újdonság a januári katalógusból :) hátha valakinek jól jön egy kis vélemény!


-Rita


8 megjegyzés:

  1. Pudingos fogkrém? Nálam ez übereli a Tequila ízű sört is, amit múltkor láttam.. :D

    Viszont ezek a fürdőrudak kíváncsivá tettek, melyik részen lehet őket fellelni a Dmben? Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol a fürdősók és a habfürdők vannak, nálunk alsó polcon egy kis doboz volt teli :)

      Törlés
  2. Nekem sajnos nem jött be a fürdőrúd,túlságosan csúszos lett tőle a víz.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ez a fogkrém nagyon viccesen hangzik :D

    VálaszTörlés
  6. Ez a fogkrém nagyon viccesen hangzik :D

    VálaszTörlés
  7. Hm, ilyen fürdőrudat még nem próbáltam, érdekesen hangzik. Meg a pudingos fogkrém is, azt szívesen kipróbálnám, olyan guszta így képeken :P mondjuk nekem a parodontax a legjobb, szóval nem cserélném le, de azért érdekes élmény lehet :P

    VálaszTörlés