Lush csomag!

Bocsánat, szakdogát írtam, meg hasonlók!

De végre itt egy jó haul bejegyzés, mégpedig néhány lush termékről, amit néhány napja rendeltem :)


Egyszerű papírdoboznap érkeztek a termékek, jól becsomagolva, hogy ne legyen helyük mozogni a csomagban, most nem a kis kukacok voltak benne mint általában hanem néhány lushos papírzacsi. Amint kinyitottam azonnal betöltötte a levegőt a gyümölcsös édes illat amit legtöbbször mindenki csak a "LUSH ILLATNAK" nevez :) én imádom.


A karácsonyi akciós termékekből szerettem volna néhány dolgot kipróbálni, de sajnos már azok termékek nem voltak elérhetőek, jövőre gyorsabb leszek. De a jól bevált büche de noel arctisztítót azonnal a virtuális kosárba dobtam. 2 fürdő terméket is rendeltem, az egyik hidratáló krémes puhaságot ígér (ő a hóember) a másik pedig izgalmas színt és fincsi illatot (ezt már kipróbáltam vélemény hamarosan). Valamint még a kosárba került egy arcpermet rózsás levendulás illóolajokkal.


Kis mutáns hóember :)


Valamint kaptam néhány termékmintát, a skindrink krém nagyon tetszik, lehetséges hogy beruházom egy teljes változatra.


Azóta még a húgommal is rendeltem 2 habfürdőt, azok is hamarosan megérkeznek :))

Ti vásároltatok valamit a lush karácsonyi akcióján ?


-Rita

2 megjegyzés:

  1. De aranyosak, hogy kaptál termékmintákat, ez becsülendő! :))) Hozol majd teszteket a dolgokról? :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom az illatukat! :) Bár ha belépek az üzletükbe, nekem nagyon tömény, de kismértékben fantasztikusak. :) Múltkor vettem két fürdőgolyót és a hazaúton végig éreztem őket, pedig be voltak csomagolva! :) A termékmintáikat is nagyon szeretem, szerintem nagyon figyelmes, és annyira cukik a kis tégelyek! :)

    VálaszTörlés